Volgens mij heb ik daar ook een waarschuwing van gezien idd, dat als je een game saved met de DLC actief, dat je die dan niet meer kan openen zonder de DLC. Ik dacht dat dat over een patch ging..quote:Op zondag 7 september 2014 14:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
Pff lekker kut dit. Heb al een tijdje geen DaSo gespeeld, tot afgelopen vrijdag bij een vriend. Save game van plus gehaald, en weer verder gaan spelen.
Dus ik net weer mn save game gedownload van PS+, zegt ie ineens dat ik DLC nodig heb om verder te mogen spelen. Die maat van me heeft inderdaad de season pass. Maar wat is het nou voor gelul dat ik niet verder kan spelen zonder de DLC. Met andere woorden, als ik nu verder wil gaan spelen moet ik alle DLC kopen
Ja snap wel dat 't irritant is.quote:Op zondag 7 september 2014 14:48 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ja ik snap dat ook wel hoor, maar ze hadden het ook gewoon kunnen laten voor wat het is en de behaalde dingen uit de dlc onbeschikbaar kunnen maken als je die niet geïnstalleerd hebt staan.
Not gay at all.quote:
Die is fucking sexy. Gebruik 'm nog steeds regelmatig vanwege de two handed heavy attackquote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
demon's great hammer van een small silky stone
woop woop
damm veel vit nodig voor havel armor + havel shield +greatswordquote:Op maandag 8 september 2014 19:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die is fucking sexy. Gebruik 'm nog steeds regelmatig vanwege de two handed heavy attackHet gros van de enemies gaat flat on their bellies en vaak kan je ze op de grond nog een keer smashen, mocht de eerste blow niet dodelijk zijn. Kheb mijne op +5 infused met lightning, omdat het kan.
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?quote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik moet nog wel twink titanite farmen
NG+ dragon aeriequote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?
respawnen die fackers eigenlijk met een bonfire ascetic ?quote:Op maandag 8 september 2014 21:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Shrine of Amana (archdrake fuckers), prima drop rate. Ook erg handig als je nog effigies nodig hebt (die moeraslijers). Anders nog Dragon Aerie met z'n vele Crystal Lizards. Hoe ver ben je?
Ga je DLC's nog halen? Daar zijn ook belachelijk veel titanites in alle smaken te vinden.quote:
Ja, maar zoveel heb ik nooit nodig gehad. Serpent dinges ring, Jesters Hat, Rusted coins. Echt 20% kans ofzo dat ze twinkies droppen. In één runthrough van bonfire tot bonfire zit een stuk of 16 van die kneuzen (zowel de knights als de mages droppen ze).quote:Op maandag 8 september 2014 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
respawnen die fackers eigenlijk met een bonfire ascetic ?
heb ik al gebruikt voor mijn havel shield is nu +5 (wat een beesten shield)quote:Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef 2dope het volgende:
Trouwens, mocht je King's Ring al hebben, dan kan je bij die Chloanne ook nog 10 kopen hæ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ik doode iedereen met mijn butterfly set, (instant poisen+ wist ik veel) ik dacht waarom gaat iedere NPC toch doodquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef 2dope het volgende:
Ik heb de Emerald Herald omgelegd![]()
Ik test altijd mijn wapens op haar () om m'n damage per second te meten. Ging iets te fanatiek de laatste keer. Gelukkig zijn er nog trucs om met haar te spreken, maar kost wel 2500 souls per keer
quote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik doode iedereen met mijn butterfly set, (instant poisen+ wist ik veel) ik dacht waarom gaat iedere NPC toch dood
crypt blacksword powerstancen + resonant weapon OMG PHAT DAMAGEquote:Op maandag 8 september 2014 21:30 schreef 2dope het volgende:
[..]nice.
Ik wil nog ff de curved dragon greatsword proberen. Oh, en dual-wielding grand lance powerstancen lijkt me wel baas.
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.quote:Op maandag 8 september 2014 21:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
crypt blacksword powerstancen + resonant weapon OMG PHAT DAMAGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.
(Niet kijken als je geen bossfight wil zien uit 2e DLC)dammSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 8 september 2014 21:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je doet, Japanners make this shit look easy.
(Niet kijken als je geen bossfight wil zien uit 2e DLC)TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |