Ohquote:
wauw! wil je ook zo lief tegen mij doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://verkiezingen.fok.nl/
en dan FOK!users.
Van 2012 dus
Moet van beide kanten komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw! wil je ook zo lief tegen mij doen?
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet van beide kanten komen
Ik zag hem telaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
je leest gewoon over mijn posts heen![]()
ok dat is jammer, ga eerst maar mensen scammen voordat je mij wilt datenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee, ik kan je niks bieden geen huis en geen dier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
ok dat is jammer, ga eerst maar mensen scammen voordat je mij wilt daten
Morgen 13:00 bij het zwembadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik voetbalde bijna alleen maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
best triest, mijn gehele jeugd bestond uit
habbo
misschienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we samen dummies gaan eten in het park?
firtuele?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
mijn firtuele vrienden betekenen
alles
voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |