quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag ik hem aan het eind van het jaar stelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kunnen we dan ruilen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik mn tas meer dan een jaar hoor
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:23 schreef RetRy32 het volgende:
meisjes met rugtas![]()
![]()
![]()
![]()
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
dit is een verkapt ik-wil-meeten- posttjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik doe om jou nek jij geeft geld ik geef jou wissel en je hebt een tas.
niet overal een stijve van krijgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
niet dat er wat mis is met een rugtas, maar meer van rugtas, daar krijg je geen stijvere van
Ik niet meeten ik jou tas verkopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is een verkapt ik-wil-meeten- posttje
van tassendief naar hartendiefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is een verkapt ik-wil-meeten- posttje
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik niet meeten ik jou tas verkopen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou tassendief wel doen als hij een mooie naam heeft
Noemde jij haar lelijk dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry dat ik je lelijk noemde.. Zullen we opnieuw beginnen? Een witte roos als teken van oprechtheid en een nieuw begin.
[ afbeelding ]
niet aan mij komen aubquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry dat ik je lelijk noemde.. Zullen we opnieuw beginnen? Een witte roos als teken van oprechtheid en een nieuw begin.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |