alertquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit inderdaadVrouwen vallen niet op spieren, het kan hoogstens een beetje helpen.. . Werk krijg je niet door spieren. Geld krijg je niet door spieren tenzij schwarzenegger en ga zo maar door.
Niemand die een neuk geeft om spieren behalve wat treurige proleten die zichzelf een alfa man noemen maar in het echt niks te zeggen hebben
Niet om te patsen maar ik zou voor 10 000 euro ( niet meer, want miss ben je wel een hulk) durven wedden dat ik fysiek sterker ben dan jij. Ben nogal groot , maar heb er weinig anquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:17 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
proef hier toch enige frustratie
gespierd & slim zijn![]()
jantjevertonghen zijn
werk werk werk, wat lul je nou de hele tijd over werkquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
Spieren is letterlijk voor incapabele losers die op het werk niets te zeggen, zich haasten naar de sportschool, om daar met zware objecten verticale bewegingen te maken in strijd tegen zwaartekracht om zou de vrouwenmens te imponeren.
wifi netwerkquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef beverton het volgende:
Sporten is voor paupers, netwerken is voor bazen. Simple facts of life
Sporten is best mooi, als je goed bent in hockey tennis of wat dan ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef beverton het volgende:
Sporten is voor paupers, netwerken is voor bazen. Simple facts of life
Wie gaat jou herinneren na je dood als dit je ambities zijnquote:
Zegt onze 22 jaar oude maagdquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit inderdaadVrouwen vallen niet op spieren, het kan hoogstens een beetje helpen.. . Werk krijg je niet door spieren. Geld krijg je niet door spieren tenzij schwarzenegger en ga zo maar door.
Niemand die een neuk geeft om spieren behalve wat treurige proleten die zichzelf een alfa man noemen maar in het echt niks te zeggen hebben
r.i.p. zyzz son of zeus brother of hercules father of aestheticsquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wie gaat jou herinneren na je dood als dit je ambities zijn
Hee gozer zorg jij dat het rapport om 9 uur op mijn bureau ligt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:43 schreef The_Stalker96 het volgende:
Neem gewoon die hele studentenvereniging over en ontgroen iedereen door in hun konten te plassen.
is goed man zorg ik dat jouw wijf ook om 9uur op mijn bureau ligtquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hee gozer zorg jij dat het rapport om 9 uur op mijn bureau ligt?
Lijkt me leuk, dan hebben we een partnerruil. jouw vrouwke neuk ik al jaren groen en geelquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
is goed man zorg ik dat jouw wijf ook om 9uur op mijn bureau ligt
Dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef luckass het volgende:
TS heeft op internet iets gelezen over studentenverenigingen en doet alsof 'ie zelf lid is. Doei.
Ik wou dat ik het durfdequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:54 schreef beverton het volgende:
Ga lekker bij een studentenvereniging. Gewoon het corps, fuck de rest.
Klacht: studenten die eenzaam zijn en bij een studenten- of studievereniging gaan, maar bang zijn voor ontgroening. Grow the fuck up en ga bij het crops, daar wordt je tenminste een echte baas van
![]()
![]()
biceps regelen de chicks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Oja, want aan spieren heb je wat. Ga lekker socializen, pilzen en hertjes schieten. Netwerk = werk.
Zeus en Hercules zouden zich schamen voor dat grof stuk vuil met zijn steroïden en nichterige aesthetics. Hij zag niet eens mooi uit en was fucking arrogant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:48 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
r.i.p. zyzz son of zeus brother of hercules father of aesthetics
Ontgroeningquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:54 schreef beverton het volgende:
Ga lekker bij een studentenvereniging. Gewoon het corps, fuck de rest.
Klacht: studenten die eenzaam zijn en bij een studenten- of studievereniging gaan, maar bang zijn voor ontgroening. Grow the fuck up en ga bij het crops, daar wordt je tenminste een echte baas van
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |