De eerste knor is in het topic gearriveerdquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Geforceerd ballerig elitair gedrag.
Doei proleetquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij bent zo'n typische student ja. hopeloos en tering irritant
Wat deze man zegt.quote:
Oja, want aan spieren heb je watquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:56 schreef Internepper het volgende:
Ga je tijd verdoen in de sportschool ipv corps
Gaat zo lastig vanuit mijn zolderkamertje.quote:
Jammer van je bekrompenheid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Oja, want aan spieren heb je wat. Ga lekker socializen, pilzen en hertjes schieten. Netwerk = werk.
Ik wil geen echte heer wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:54 schreef beverton het volgende:
Grow the fuck up en ga bij het crops, daar wordt je tenminste een echte heer van![]()
![]()
Nee, beste kerel. Jij bent bekrompen, maar dat geeft niet. Een echte heer kan een ander zijn fouten vergevenquote:
In clubverband, anders jachtvereniging. Jouw stelling is ongegrond dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef ryan_gosling het volgende:
[..]
Daar heb je geen vereniging voor nodig.
Oké, bij deze dan de onderbouwing: ik vind het heel matig van je als je denkt dat je niets aan spieren hebt. Buiten de lichamelijke voordelen en gezondheid, kan je er ook relatief makkelijk geld in verdienen. Ik vond het je opmerking dan ook redelijk bekrompen. Vanwaar dat je direct in de verdediging schiet en hetgeen wil verleggen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, beste kerel. Jij bent bekrompen, maar dat geeft niet. Een echte heer kan een ander zijn fouten vergeven
Geen probleem. Ieder zijn activiteiten. Daarnaast gaat een Lid nooit in de verdediging louter in de aanval.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:03 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oké, bij deze dan de onderbouwing: ik vind het heel matig van je als je denkt dat je niets aan spieren hebt. Buiten de lichamelijke voordelen en gezondheid, kan je er ook relatief makkelijk geld in verdienen. Ik vond het je opmerking dan ook redelijk bekrompen. Vanwaar dat je direct in de verdediging schiet en hetgeen wil verleggen?
Dit inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Oja, want aan spieren heb je wat. Ga lekker socializen, pilzen en hertjes schieten. Netwerk = werk.
proef hier toch enige frustratiequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit inderdaadVrouwen vallen niet op spieren, het kan hoogstens een beetje helpen.. . Werk krijg je niet door spieren. Geld krijg je niet door spieren tenzij schwarzenegger en ga zo maar door.
Niemand die een neuk geeft om spieren behalve wat treurige proleten die zichzelf een alfa man noemen maar in het echt niks te zeggen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |