Je kunt ook kiezen voor een eenjarig lidmaatschap. Die optie geniet mijn voorkeur.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef JeffreyH93 het volgende:
Logisch, het is geen eenmalige aankoop maar een doorlopend lidmaatschap.
Oke, doe dan gewoon automatische incasso. Hoef je niks te doen en schrijven ze zelf het geld van je rekening af.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor een eenjarig lidmaatschap. Die optie geniet mijn voorkeur.
Op winkel.vpro.nl kun je wel met iDeal betalen.
Oh helder, ik dacht dat je altijd eerst nog schriftelijk toestemming daarvoor moest geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Oke, doe dan gewoon automatische incasso. Hoef je niks te doen en schrijven ze zelf het geld van je rekening af.
Niet mee eens. dit is gewoon kut zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Prima gelukt met automatische incasso. De klacht is dus eigenlijk dat autisten zoals ik even moeten wennen aan andere betaalmethodes.
Prima ideequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké. Dan klagen we gewoon verder.
Ben jij ook VPRO-lid of overwoog je dat? Of heb je een algemene hekel aan instanties die geen iDeal gebruiken?quote:
Lid geweest ooit. Maar geen iDeal hebben is wel een beetje klantonvriendelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben jij ook VPRO-lid of overwoog je dat? Of heb je een algemene hekel aan instanties die geen iDeal gebruiken?
Kijk iedereen, een SBS6-proleet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:08 schreef Faux. het volgende:
verkapt kijk me intellectueel vpro zijn-topic
VPRO is nog een van de weinige omroepen die niet gevallen is voor enkel plat vermaak op de buis en de golf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:08 schreef Faux. het volgende:
verkapt kijk me intellectueel vpro zijn-topic
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
VPRO is nog een van de weinige omroepen die niet gevallen is voor enkel plat vermaak op de buis en de golf.
Daarom werken ze ook zo vaak samenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Evenals HUMAN trouwens.
Dat is ook zo inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Een iDeal-betaling kan ook dienen als digitale handtekening voor een lidmaatschap, dus eigenlijk hadden ze het wel gewoon kunnen implementeren.
Officieel is dat ook zo, men mag niets afschrijven zonder een handtekening. De meeste bedrijven hebben hier echter schijt aan, dus schrijven ze gewoon af als jij je bankrekening online invult.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh helder, ik dacht dat je altijd eerst nog schriftelijk toestemming daarvoor moest geven.
Best fraudegevoelig. Je kunt zo'n beetje iedereen lid maken als je zou willen dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Officieel is dat ook zo, men mag niets afschrijven zonder een handtekening. De meeste bedrijven hebben hier echter schijt aan, dus schrijven ze gewoon af als jij je bankrekening online invult.
gewoon storneren tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best fraudegevoelig. Je kunt zo'n beetje iedereen lid maken als je zou willen dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |