^^quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier zouden echt de lijfstraffen weer voor ingevoerd moeten worden
is dat de katoen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:00 schreef Ynske het volgende:
Gister de ultime koekiemonsterkleur gevonden bij de action. Heeft mijn action er maar 1 bolletje van
[ afbeelding ]
Straks maar een ander filiaal controleren. Mochten ze daar niet aanwezig zijn, zouden jullie kunnen kijken of jullie ze wel hebben?
yes, die bolletjes Katoengaren van Made by me.quote:
heb je er ook een kleurnummer bij? (stel dat ze het hebben)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
yes, die bolletjes Katoengaren van Made by me.
Was ik al aan t kijken maar dat staat er helaas niet op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb je er ook een kleurnummer bij? (stel dat ze het hebben)
nou ja, ik kijk wel even of er iets ligt dat er op lijktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Was ik al aan t kijken maar dat staat er helaas niet op.
T is een beetje een helblauwe kleur.
Iig geen donkerblauw
Als je dat zou willen doen heel graag!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, ik kijk wel even of er iets ligt dat er op lijkt
ik moet toch nog met die saunadoek terug
ik denk dat ik de goeie heb. ik zal zo een foto plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen heel graag!
Oeh dat zou fijn zijn!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat ik de goeie heb. ik zal zo een foto plaatsen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef lady-wrb het volgende:
en die dikke hammamdoek heb ik ook, maar die hadden ze verstopt achter in het vak van de badkamerkleedjes
Anders kan ik dadelijk nog even kijken? Moet toch mijn witte loungestoeltjes terugbrengen.quote:
Jaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef Patoshik het volgende:
Van de be creative with action pagina:
"Hmmm voor de 1e keer redelijk gelukt.."
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Soms kom je zomaar iets tegen waar je spontaan je hele karretje mee vol wil mikken ..
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is geen bruggetje, maar een noodevacuatie per helicopter!
Of ie bot wordt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee dan komt de scharenpolitie langs.
Toen m'n vader zijn inmiddels vrouw introk deed in ons huis, terwijl ik een weekend weg was, kwam ik terug en stond ze met mijn schaar allemaal dingen te knippen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:15 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n moeder. Als ik er ook maar aan dacht om er papier mee te knippen kreeg ik al een schop onder m'n kont.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staat bij die berichten ook een heel mooi oud klokje dat helemaal verkloot is met roze verfik zoek al een hele tijd naar zo'n klok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staat bij die berichten ook een heel mooi oud klokje dat helemaal verkloot is met roze verfik zoek al een hele tijd naar zo'n klok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stenigen zou legaal moeten zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |