SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
ik wist het
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
DS2 heeft nu de goedkoopstequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum las ik dat ze eerder vandaag voor 1 miljoen gingen?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef mvdk_ het volgende:
Rijst waarom heb je mijn DM geblokkeerd![]()
![]()
en nog 1 voor barcelonaquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Rijst het volgende:
Ik wou dat ik zo was. Kon ik VI en Chelsea tegelijk kijken
[ afbeelding ]![]()
Dat vroeg je straks ook alquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met hazard naar binnen komen en schieten, geplaatst of gewoon?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe schiet je altijd met Hazard? Geplaatst of gewoon?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de situatie af en wat de keeper doet. Als de keeper uitkomt en al bovenop mijn speler zit doe ik vaak een zacht stiftje op het moment dat hij naar de grond gaat. Als hij uit komt en halverwege is dan finesse ik en als hij blijft staan schiet ik gewoon hard.
Dat zijn een beetje de 3 standaard opties, maar vaak improviseer ik ook wel. Ook niet echt spelerafhankelijk, behalve bij Ibra. Die schiet liever hard
Hij kan het allemaal wel, maar zijn finesse is echt heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oops. Niet gelezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vroeg je straks ook al
[..]
[..]
Toch bedankt!![]()
Neymar on firequote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog maar 15 minuten maar wow Barcelona speelt echt fantastisch.quote:
Hoop dat Suarez erbij komt de tweede helft, die mag in vriendschappelijke wedstrijden spelen nu blijkbaar.![]()
Klopt, hij zit op de bankquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nog maar 15 minuten maar wow Barcelona speelt echt fantastisch.
Hoop dat Suarez erbij komt de tweede helft, die mag in vriendschappelijke wedstrijden spelen nu blijkbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat die Ivanovic weer RB en Azpili LB
Ben benieuwd of Costa zijn vorm van de voorbereiding meteen door kan trekken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ivanovic is gewoon goed hoor pikquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Staat die Ivanovic weer RB en Azpili LB
Ben benieuwd of Costa zijn vorm van de voorbereiding meteen door kan trekken.
Maar ik had ook Filipe verwacht. Ivanovic bankje is gewoon niet chill![]()
![]()
Vind hem als CB wel een stuk beter. En nu hebben ze Filipe gehaald..zie jij dan niet liever Azpili en Ivanovic gewoon op hun beste plek en hem op LB?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ivanovic is gewoon goed hoor pik
Al kunnen ze Sjon niet makkelijk meer passeren natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel maar Cahill en Terry zijn wel beter dan Ivanovicquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem als CB wel een stuk beter. En nu hebben ze Filipe gehaald..zie jij dan niet liever Azpili en Ivanovic gewoon op hun beste plek en hem op LB?
Al kunnen ze Sjon niet makkelijk meer passeren natuurlijk.
Gewoon 5atb dus![]()
Drogba zit op de bank..dacht dat ik hier laatst las dat hij een dikke enkelblessure ofzo had? Was dat bullshit?#DareToLowiequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel maar Cahill en Terry zijn wel beter dan Ivanovic
Gewoon 5atb dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja zei ik toen al. Bron was twitter a la Maverquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Drogba zit op de bank..dacht dat ik hier laatst las dat hij een dikke enkelblessure ofzo had? Was dat bullshit?
[..]
#DareToLowie![]()
![]()
ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zei ik toen al. Bron was twitter a la Maver
Courtois op doel bij Chelsea is wel even wennen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is ook echt het enige waar ik nog Sport1 voor zou nemen. En CL met El Sierdquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
Echt stom dat je ook sport1 moet hebben om barca en real te kijken![]()
zeker ja, dure grap.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
Echt stom dat je ook sport1 moet hebben om barca en real te kijken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verder heeft Sport1 echt amper nog iets fatsoenlijks ja..Alleen alle CL, La Liga, Bundes en wat flutcompetities. Ik kijk nog weleens naar Anderlecht, PSG en Porto maar dat is ook zelden. Bundesliga zijn ze na dit jaar ook kwijt geloof ik. Of is dat nu al?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
Echt stom dat je ook sport1 moet hebben om barca en real te kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn Hierro is niet verkocht terwijl 1 net wel voor 1.3 miljoen weg ging. Dus ik ga hem er nu nog een keer op zetten.![]()
Burnnnnnnnnnnnnnnnnnn
leyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dramatic uitverdedigdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
serie a en la liga toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verder heeft Sport1 echt amper nog iets fatsoenlijks ja..Alleen alle CL, La Liga, Bundes en wat flutcompetities. Ik kijk nog weleens naar Anderlecht, PSG en Porto maar dat is ook zelden. Bundesliga zijn ze na dit jaar ook kwijt geloof ik. Of is dat nu al?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Serie A zit al ruim een jaar bij FOXquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
juuupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En daar is Costa.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie assist erbij voor Ivanovicquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ohja bundesliga vanaf 2015/16 naar FOX. Wel triest, zo moet je dus wel NL FOX voor eredivisie, internationaal voor engels en sport1 voor la liga en bundesligaquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serie A zit al ruim een jaar bij FOX
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit topic is wel handig tijdens VI kijken. Als hier gepost wordt dat er is gescoord ben ik precies op tijd om te switchen naar mijn stream![]()
Boh tif costazou een leuke vervanger voor jovetic zijn
Heb ook motm dzeko gekocht om uit te proberen![]()
Ja, de consument is de grote verliezer..Het was zoveel chiller toen Sport1 nog al het buitenlands voetbal had EN toen de Europese aanbieders meer dan 1 BPL wedstrijd uit mochten zenden om 16u. Zoals het nu is gaat het nergens over. Fucking veel wedstrijden, verspreid over 2 zenders en een totaal van 8 kanalen en dan heb je nog amper iets te kiezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja bundesliga vanaf 2015/16 naar FOX. Wel triest, zo moet je dus wel NL FOX voor eredivisie, internationaal voor engels en sport1 voor la liga en bundesligaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een goal Shirley
Geniale aanvalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoveel genialiteit in 1 goal maar die assist vooral..damn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Bogers, wat een open deuren trapt die flapdrol inDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
pff die assist![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-2![]()
ohja dat ook nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, de consument is de grote verliezer..Het was zoveel chiller toen Sport1 nog al het buitenlands voetbal had EN toen de Europese aanbieders meer dan 1 BPL wedstrijd uit mochten zenden om 16u. Zoals het nu is gaat het nergens over. Fucking veel wedstrijden, verspreid over 2 zenders en een totaal van 8 kanalen en dan heb je nog amper iets te kiezen.
Duurde ook wel even voor hij zijn draai had gevonden. Mooie upgrade als RM hopelijk nu voor de volgende FUTquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:26 schreef Rijst het volgende:
Waarom is Schurlle zo low rated in Fifa? Hij speelt altidj fucking goed als ik kijk
Die SIF is ook echt geniaal goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Costa krijgt best vaak kaarten voor schwalbes voor mijn gevoel..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit was geen geel voor mijn gevoel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Costa krijgt best vaak kaarten voor schwalbes voor mijn gevoel..![]()
Valt echt bijna niet te beoordelen dit moment joh..Hij wordt sowieso geraakt, maar de vraag of hij zichzelf bewust door die keeper laat raken door zijn voet te laten staan of dat de keeper hem echt pakt weet niemand...behalve de 2 hoofdrolspelers
Alleen als er contact is dan moet de scheids wel een pingel geven of een schwalbe..echt lastig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakt vaak geen zak uit dat undercutten. Met mijn legends verkoop was ik zelden de laagste en dan verkocht hij nog.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word nu alweer dik geundercut met die Hierro.. maar de prijs kan vannacht weer stijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen med/high meer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:32 schreef wieisboos het volgende:
bohhh Ziyech heeft geile stats. Hopelijk wordt hij silver maar ik denk toch 75
Voorproefje van stats en *?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakt nu wel uit hoor. Verkoop geen legend die de 1 na goedkoopste is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt vaak geen zak uit dat undercutten. Met mijn legends verkoop was ik zelden de laagste en dan verkocht hij nog.
IF Ivanovic![]()
laat zien danquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:32 schreef wieisboos het volgende:
bohhh Ziyech heeft geile stats. Hopelijk wordt hij silver maar ik denk toch 75![]()
IF IvanovicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, misschien door de dalende prijzen dat er wat meer angst is dan. Investeren is nu sowieso wel riskant, zeker als Hierro vanmiddag nog cheaper was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maakt nu wel uit hoor. Verkoop geen legend die de 1 na goedkoopste is.
IF IvanovicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
skillies kan ik niet zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen med/high meer?
Voorproefje van stats en *?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierro was van 1.6 naar 1.1 gezakt. Gaat wel terug naar 1.3.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, misschien door de dalende prijzen dat er wat meer angst is dan. Investeren is nu sowieso wel riskant, zeker als Hierro vanmiddag nog cheaper was.![]()
Genee heeft vant weekend iemand staan pijpen achter Leeuwarden CS zo te zienDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
skillies kan ik niet zien.Nice. Jammer dat hij van die pauper strength heeft weer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slaat echt nergens op. IRL klagen ze er alleen maar over ook dat hij verdedigend zo weinig doet..eerder high/low dan dit.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inb4 trapz of litmanen die zegt: bronzequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denk je dat Serero een silver wordt of een gold?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gold natuurlijk. Hij wordt de speler met de hoogste rating van de eredivisiequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denk je dat Serero een silver wordt of een gold?![]()
Brons zou terecht zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denk je dat Serero een silver wordt of een gold?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inb4 trapz of litmanen die zegt: bronzehahaquote:![]()
![]()
Grtzquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inb4 trapz of litmanen die zegt: bronze![]()
Wilkshere heeft aardig wat pace in de volgende fifa![]()
Kongolo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
70 ofzo, net als Bakkali afgelopen seizoen, bietje omhoog hypenquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen idee wat voor rating El Ghazi zou moeten hebben.. maar 5* a.u.b.
Ik vond het wel een baasje btw, dat interview na de wedstrijd gisteren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel een aardige downgrade krijgen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, aan zijn stats wordt niet gezeten zolang hij niet speeltquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel een aardige downgrade krijgen?![]()
Hij oogt vadsig, of heb ik dat mis?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ho es. Ik heb wat gemist. VI heeft dit seizoen wel beelden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij was daarvoor ook al lange tijd hopeloos uit vorm natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Neuh, aan zijn stats wordt niet gezeten zolang hij niet speeltAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ze mogen alles 1 keer uitzenden geloof ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef DuTank het volgende:
Ho es. Ik heb wat gemist. VI heeft dit seizoen wel beelden?Ze maken er in ieder geval een hoop cynische opmerkingen over.
![]()
ja, zijn vriendjes met FOX. Mogen alleen geen kritiek meer leveren op FOX of FOX medewerkers nuquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef DuTank het volgende:
Ho es. Ik heb wat gemist. VI heeft dit seizoen wel beelden?
VI LightAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaja hij speelt zo Kisna weer uit de basis waneer hij weer fit isquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was daarvoor ook al lange tijd hopeloos uit vorm natuurlijk.![]()
![]()
Ik zie het niet echt, al heeft hij in het verleden ook weleens periodes gehad dat hij wat minder fit oogde. Was er vaak snel weer vanaf. Nu mag hij pas net weer trainen en hoewel hij vast wel wat voor zichzelf heeft gedaan (of sneaky in de gymzaal met Barca coaches ofzo) zal hij nog ver van echt wedstrijdfit zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij oogt vadsig, of heb ik dat mis?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is hier iemand die voor mij een bewegende ui kan maken(nee geen PSV UI
)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is hier iemand die voor mij een bewegende ui kan maken(nee geen PSV UI
)
Thanks yoquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
JIIGSquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
Fifa loopt weer te freezen en shit, dagelijks ritueel op Xbox Live lijkt wel![]()
Blijft gewoon op aanmeldscherm staan en er gebeurt geen ene tyfusmoer. WTF is dit? Lijkt wel alsof ik de enige ben die dat heeft ook![]()
Duurt ff maar dan heb je ook wat
Elke dag![]()
wat is dat voor lelijk dingquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt ff maar dan heb je ook wat![]()
Grootquote:
Elke dag![]()
Zou een broertje van Maver kunnen zijn
Iam GrootDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die capturer was er snel bij, 5 secquote:
Wel apart dat dat net na VI gebeurt
Elke dag![]()
quote:twitter:Squawka twitterde op maandag 18-08-2014 om 22:03:39Eden Hazard completed 100% of his passes in the first half, including 2 key passes. Perfect. #CFC http://t.co/PGBSKhbmwB reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou hem nu gewoon ff niet listen, morgenochtend doen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hierro weer niet verkocht (nu had ik hem erop gezet voor 1.199.000/1.249.000)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou een broertje van Maver kunnen zijn
Iam Groottrue. Film gewoon deels gebaseerd op Maver
Hierro gewoon vannacht erop laten staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
speelt chelski een keertje aanvallend?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:Squawka twitterde op maandag 18-08-2014 om 22:03:39Eden Hazard completed 100% of his passes in the first half, including 2 key passes. Perfect. #CFC http://t.co/PGBSKhbmwB reageer retweet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk dat ik het inderdaad maar afwacht tot morgenochtend.. en dan maar hopen dat hij weer is gestegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou hem nu gewoon ff niet listen, morgenochtend doen dan![]()
Schiet niet op he dat constante undercutten. Gewoon geduld hebben. Ik kan jou ook undercutten nu en winst maken maar ik wacht wel even tot er minder op staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hierro weer niet verkocht (nu had ik hem erop gezet voor 1.199.000/1.249.000)En wil jou niet undercutten want dat zou niet netjes zijn.
![]()
Ksi tweet iets en binnen 1 minuut honderd reacties. Pierre tweet iets en binnen 5 seconden gekopieerd. Wat zijn dat voor mensen johNon stop twitter refreshers?
Elke dag![]()
Ik volg Chelsea wedstrijden niet echt maar is het niet een beetje overdreven om het direct een Park the Bus club te noemen omdat ze een wedstrijd tegen Atlético defensief speelden? Voor de rest geen wedstrijden gezien van Chelsea, maar met hun spelers lijkt het me sterk dat ze ook tegen Burnley niet aanvallend zouden spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
speelt chelski een keertje aanvallend?:)![]()
Na rust niet echt gekeken, maar was best prima na die 1-0 achterstand. Wel erg dodelijk ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
speelt chelski een keertje aanvallend?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ibra al verkocht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De IF schijnt net zo goed te zijn. Koop ik die wel![]()
Blijft zich nu ook alleen maar versterken natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je eens xbox en ps vergelijkenInvloed van coinprijzen is echt zo groot
Elke dag![]()
Schalke
Elke dag![]()
Net wat je wil. Kan allebeiquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef WezepAFCA het volgende:
Crespo in een 1 of 2 spitsensysteem?![]()
![]()
Ja. Ik ben nu lekker aan het shoppenquote:Ga toch maar voor een 4-3-3 (4). En nee, geen Ronaldo. Heb Neymar (89) als LW gekocht. SIF Messi als CAM en IF benzema als ST. Nu nog dubben of ik TOTS Maria als RW zal nemen
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu lekker aan het shoppenGa toch maar voor een 4-3-3 (4). En nee, geen Ronaldo. Heb Neymar (89) als LW gekocht. SIF Messi als CAM en IF benzema als ST. Nu nog dubben of ik TOTS Maria als RW zal nemen
wat is er voor nodig dat jij de beste speler uit het spel eens gaat proberen
![]()
![]()
El Haddidiquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste doelpuntenmakers van Barca, nog nooit van gehoordLeuke speler eigenlijk om dit jaar in de Eredivisie een jaartje mee te draaien (bij een topclub )
Elke dag![]()
Sorry, ik heb bij Ronaldo altijd de associatie met roze handtasjes, heel hard huilen en te veel gel in het haar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]wat is er voor nodig dat jij de beste speler uit het spel eens gaat proberen
![]()
Mounirquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste doelpuntenmakers van Barca, nog nooit van gehoord
Goede voorbereiding gehad. Hopelijk verhuren ze hem zodat hij wat aan spelen toekomt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pedro wellicht op rechts? 5* weak foot is wel handig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu lekker aan het shoppenGa toch maar voor een 4-3-3 (4). En nee, geen Ronaldo. Heb Neymar (89) als LW gekocht. SIF Messi als CAM en IF benzema als ST. Nu nog dubben of ik TOTS Maria als RW zal nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie kan er een leuk team maken met Ronaldo en Ibra.
Ik heb 4 miljoen buiten hun om
Die ga ik eens proberen, heb hem als niet verhandelbare speler in een pack gekregen. Bevalt hij, dan koop ik zijn IFquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pedro wellicht op rechts? 5* weak foot is wel handig.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb 4 miljoen buiten hun om
Downgrade waar nodig is
Marchisio en tots maicon kan ook nog op rechts![]()
Jizzzzquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Downgrade waar nodig is
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een slaapverwekkende 2e helft is het geworden bij Chelsea zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boh dan doe ik liever benatia en de rossiquote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh dan doe ik liever benatia en de rossi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben ook afgehaakt in de 65e minquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Wat een slaapverwekkende 2e helft is het geworden bij Chelsea zeg..![]()
![]()
Met Buffon op doel moet je echt zorgen dat je niet meer dan 4 shots on target tegen krijgt, anders ben je nog elke wedstrijd kansloos.quote:![]()
Bij mij altijd prima geweest hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Buffon op doel moet je echt zorgen dat je niet meer dan 4 shots on target tegen krijgt, anders ben je nog elke wedstrijd kansloos.![]()
Keepers die niet ver kunnen gooienquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:47 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Bij mij altijd prima geweest hoor![]()
![]()
misschien ook wel leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb 4 miljoen buiten hun om![]()
![]()
Dat middenveld gaat overlopen wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
misschien ook wel leuk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goed debuut voor de nieuwelingen. Costa goal, Cesc 2 assists
Heb ze bij mij fantasy ding als aanvoerder en vice aanvoerder![]()
Ook niet echt netjes dat hij het nummer erbij zet + volledige naam. Maar jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die capturer was er snel bij, 5 sec
Wel apart dat dat net na VI gebeurt![]()
![]()
Wattan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat middenveld gaat overlopen worden![]()
Wat rolls-reus zegt denk ik dat het een beetje zwak middenveld is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
misschien ook wel leuk
[ afbeelding ]
E: Ik heb bijna hetzelfde middenveld en toch speelt het lekker:
non existentquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En experts, dit middenveld?![]()
Heel goedquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En experts, dit middenveld?khedira is zo goed
![]()
![]()
Mooi, kan ik met een gerust hart gaan slapen. Morgen het team afmaken, en weer in vorm gerakenquote:![]()
![]()
bohhh depay al naar 43K laagste BIN
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DS2 ik heb mijn Hierro verkocht voor 1.250.000. Wilde de coins hebben voor Ruud
Komt wel goed met die van jou dus
Laagste nu 1350000 dus kans voor jou om hem te verkopen![]()
Ik probeer het straks nog een keer. Dan voor 3 uren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 ik heb mijn Hierro verkocht voor 1.250.000. Wilde de coins hebben voor Ruud
Komt wel goed met die van jou dus![]()
Eerlijk gezegd lijkt het me wel een gebalanceerd middenveld die ik posttequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat rolls-reus zegt denk ik dat het een beetje zwak middenveld is.
E: Ik heb bijna hetzelfde middenveld en toch speelt het lekker:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel leuk, een of andere bug in WC fut waardoor alle rewards x 2 gaanWinnen van Poule 10k, WK winnen 60k
Elke dag![]()
Is al een tijd zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel leuk, een of andere bug in WC fut waardoor alle rewards x 2 gaanWinnen van Poule 10k, WK winnen 60k
![]()
Ik had het nog niet door danquote:
Elke dag![]()
Ik zie maar één 0. Weet je zeker dat je niet aan het liegen bent?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
7 nullen grens doorbroken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hoop dat hij stijgt.. Dan kan ik hem verkopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hopen dat Robben vannacht nog wat daalt. Kan ik hem morgenvroeg oppikken![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
je snapt het wel bakkertje, gewoon de 10 miljoen voorbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie maar één 0. Weet je zeker dat je niet aan het liegen bent?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Na morgenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoop dat hij stijgt.. Dan kan ik hem verkopen![]()
![]()
volgens mij zit alles weer in de lift, gingen vanmorgen als zoete broodjes de TOTT spelers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was aan het trollen, het spijt me.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je snapt het wel bakkertje, gewoon de 10 miljoen voorbij
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was aan het trollen, het spijt me.![]()
holeefook mijn spelers zijn ook gestegen
Gerrard voor 700k gekocht, nu 900k
Tevez voor 485k nu richting de 700k
Hazard en Candreva 100k gestegen![]()
baasquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En hij is verkocht.. de tip van Thad![]()
Ja, voor mijn doen is dit veel winst (134k) Ik denk zelfs de beste deal dit jaar.![]()
Meh denk niet dat hij haptquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat moet er worden getrade voor Gullit?![]()
triest, kost je dan 60 euro per jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
EA Access NEUKT IEDEREEN DE MOEDER.
[ afbeelding ]
Sowieso dat ze hetzelfde gaan doen met FIFA 15.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
En hij is verkocht.. de tip van Thad
[ afbeelding ]
Ja, voor mijn doen is dit veel winst (134k) Ik denk zelfs de beste deal dit jaar.
Damn, had echt gedacht dat die 6 hours voor singeplayer spellen zou zijn, dit is echt kansloosquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
25 euro. Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
triest, kost je dan 60 euro per jaar
Yakuza en Tim86.
Gullit voor:
Bergkamp, Weah, Fresh Desailly, Rijkaard en 2.5 mil
Go or no go? Ik denk dat ik Weah en Bergkamp nog wel voor een goed bedrag kan verkopen vannacht of morgen. Hij geilt op fresh legends dus kan Desailly nog even houden![]()
![]()
Nou dat word dus geen EA Access voor mij. FIFA15 zal precies hetzelfde gaan gebeuren denk ik. Dan maar even de Season Ticket van de xbox360 er maar erbij pakken want hopelijk kan je daar wel 5 dagen lang spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nope, dat is drie dagen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou dat word dus geen EA Access voor mij. FIFA15 zal precies hetzelfde gaan gebeuren denk ik. Dan maar even de Season Ticket van de xbox360 er maar erbij pakken want hopelijk kan je daar wel 5 dagen lang spelenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wel belachelijk veel, maar ik had het gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:11 schreef ThadCastle het volgende:
Yakuza en Tim86.
Gullit voor:
Go or no go? Ik denk dat ik Weah en Bergkamp nog wel voor een goed bedrag kan verkopen vannacht of morgen. Hij geilt op fresh legends dus kan Desailly nog even houden
Gullit is superrare en op deze manier verdampen je coins niet aan tax. Moet wel zeggen dat ik niet geheel objectief ben in deze situatie
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kan daar echt geen zinnig woord over zeggen joh. Dit is iets van 11.5 miljoen aan spelers en coins? Lijkt me gewoon een fair deal dan. Zag al bins van Gullit rond die prijs eerder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:11 schreef ThadCastle het volgende:
Yakuza en Tim86.
Gullit voor:
Go or no go? Ik denk dat ik Weah en Bergkamp nog wel voor een goed bedrag kan verkopen vannacht of morgen. Hij geilt op fresh legends dus kan Desailly nog even houdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel overwaarde aan jouw kant eigenlijk? Geen idee wat de prijzen zijn op het momentGRAAG VERWIJDEREN![]()
Je weet nog niet eens zeker of je voor FIFA 15 wel early access op de last-gen consoles hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
alsnog beter dan 6 uur lijkt mij zohttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Desailly 1.8 (2.1), Bergkamp 3.15 (3.4), Rijkaard 0.75, Weah 3.15 (3.3)
Tussen haakjes wat ik er wel voor kan krijgen op een gunstig tijdstip.![]()
dooo ittttquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
Als je een full legends team overhoud zou ik het gewoon doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Het is ook niet slecht, maar ik moet er weer zo nodig als beste uitkomenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:22 schreef The_Yakuza het volgende:
Ziet er qua waarde uit als een goede deal![]()
![]()
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
Tussen haakjes wat ik er wel voor kan krijgen op een gunstig tijdstip.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kutprogramma is VI toch.
Gijp ineens helemaal enthousiast dat hij Barazite weer ergens zag. Jaja in het buitenland..maar ik weet niet meer waar. Club als Charlton ofzo. En ook niemand aan tafel die wel weet dat die kerel gewoon bij Utrecht zit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht bij dat moment ook: dafuq? Wie bedoelt hij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Gijp ineens helemaal enthousiast dat hij Barazite weer ergens zag. Jaja in het buitenland..maar ik weet niet meer waar. Club als Charlton ofzo. En ook niemand aan tafel die wel weet dat die kerel gewoon bij Utrecht zit![]()
daarom kijk ik ook liever naar SV want daar gaat het tenminste nog over voetbal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Gijp ineens helemaal enthousiast dat hij Barazite weer ergens zag. Jaja in het buitenland..maar ik weet niet meer waar. Club als Charlton ofzo. En ook niemand aan tafel die wel weet dat die kerel gewoon bij Utrecht zit![]()
waarom niet aan tafel bij Kees?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
daarom kijk ik ook liever naar SV want daar gaat het tenminste nog over voetbal.![]()
Dat is echt de reden waarom Toefjes niet met Ronaldo speelt in FIFAquote:
Hoeren die vent kan vandaag niet meer online komen.![]()
lielweenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is echt de reden waarom Toefjes niet met Ronaldo speelt in FIFA![]()
![]()
que?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeren die vent kan vandaag niet meer online komen.![]()
ach soquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gullit boy waar ik een trade mee wilde doen![]()
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht nieuws voor d'n stewieApam ook al sinds januari geen club.
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NeeApam ook al sinds januari geen club.
![]()
Ik moest aan hard life van Queen denken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Irritant dat EA de transfers van sommige spelers van Benfica wel heeft gedaan en die van Jara nog niet. En hij viel gisteren al in.![]()
haha jij bent niet capabel genoeg om te kunnen denken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest aan hard life van Queen denken.![]()
![]()
haha blijkbaar welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha jij bent niet capabel genoeg om te kunnen denken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Morgen om 10 uur weer op school..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:![]()
maar dat ben ik dus juist niet, dus dat ga ik morgen nog wel merken dan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Filmpje van Bateson gekeken van vandaag. Geen nieuwe formaties. Geen nieuwe chem style cards. Zelfde chemistry links. Geen nieuwe consumables.
Ik ben slapen. Adios![]()
Als eckte rob fanboy zou jij dit toch moeten wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
Filmpje van Bateson gekeken van vandaag. Geen nieuwe formaties. Geen nieuwe chem style cards. Zelfde chemistry links. Geen nieuwe consumables.
Ik ben slapen. Adiostwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 13-08-2014 om 14:01:03Chemistry links are like player stats, not final and sometimes tweaked in the run up to release. reageer retweet
![]()
Batesonquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben slapen. AdiosYouTubers zijn echt de parasieten van de internetmaatschappij
Het volk dat er naar kijkt is nog ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
BatesonYouTubers zijn echt de parasieten van de internetmaatschappij
![]()
Lol, meest geniale lag win ooit. Bij mijn tegenstander in de finale echt vanaf de eerste seconde al debiele lag en op basis van zijn Saudi League batch kwam hij ook vast wel uit die contreien. Anyway, hij gooide bij 0-0 de bal in de voeten van mijn Shirley rond de zijlijn en ik nam hem aan en stiftte hem meteen richting doel. Echt letterlijk toen de bal op de hoogte van de doellijn was bevroor alles en was hij eruit gelagd...echt 30 sec kijken naar een bevoreren scherm, toen bewoog de bal nog 1 cm naar voren waardoor hij over de lijn was en toen kwam er in beeld te staan dat zijn connection eruit was en had ik toernooiwinst in de pocket![]()
Nog steeds alles gewonnen in de BPL cup en al 8 clean sheets op rij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil echt een keer tegen jou spelen. Haal gewoon een PS4quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Lol, meest geniale lag win ooit. Bij mijn tegenstander in de finale echt vanaf de eerste seconde al debiele lag en op basis van zijn Saudi League batch kwam hij ook vast wel uit die contreien. Anyway, hij gooide bij 0-0 de bal in de voeten van mijn Shirley rond de zijlijn en ik nam hem aan en stiftte hem meteen richting doel. Echt letterlijk toen de bal op de hoogte van de doellijn was bevroor alles en was hij eruit gelagd...echt 30 sec kijken naar een bevoreren scherm, toen bewoog de bal nog 1 cm naar voren waardoor hij over de lijn was en toen kwam er in beeld te staan dat zijn connection eruit was en had ik toernooiwinst in de pocket![]()
Nog steeds alles gewonnen in de BPL cup en al 8 clean sheets op rijkun je ook The Last of Us spelen
![]()
![]()
Haha ja wellicht, nog altijd de knoop niet doorgehakt. Win is nu wat minder geniaal..reward stond in beeld maar heb hem nooit gekregen..geen 10k en geem premium gold jumboquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer tegen jou spelen. Haal gewoon een PS4kun je ook The Last of Us spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom PS4quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja wellicht, nog altijd de knoop niet doorgehakt. Win is nu wat minder geniaal..reward stond in beeld maar heb hem nooit gekregen..geen 10k en geem premium gold jumboThad gaat ook
![]()
![]()
Gooi jij er nou gewoon steeds fitness kaartjes op dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:18 schreef wieisboos het volgende:
Dit team speelt zo fcking lekker. Net weer gepromoveerd naar divisie 1
[ afbeelding ]
Alleen daarom al vind ik bronze banken kutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja heb nog een stuk of 70 squad fitness van FUT WCquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gooi jij er nou gewoon steeds fitness kaartjes op dan?
Alleen daarom al vind ik bronze banken kut![]()
Ik ook nog niet en maat waar ik veel mee game ook niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja wellicht, nog altijd de knoop niet doorgehakt. Win is nu wat minder geniaal..reward stond in beeld maar heb hem nooit gekregen..geen 10k en geem premium gold jumbo
Legends komen hopelijk bij FIFA 16 naar PS4![]()
![]()
Als je naar PS overstapt kun je je legends ook maar beter verkopen dan, want dan kun je ze niet meer aan je kleinkinderen laten zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook nog niet en maat waar ik veel mee game ook niet.
Legends komen hopelijk bij FIFA 16 naar PS4
Elke dag![]()
Vaag..na die lagger van net begon ik het toernooi opnieuw in ronde 1. Toen ging ik er even uit om een speler te relisten, kwam ik terug en kon ik alsnog de finale overspelen. Nu weer gewonnen en wel rewards
Wel mijn streak zonder tegengoals kapoet, maar ach. Mangala gescoord in alledrie de finales..bevalt goed die kerel. Heb Wanyama er ook in staan als soort Fer-substituut. Bevalt ook prima. 7 goals en 8 assists al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil 2 teams maken, maar ik kom er al niet eens uit met 1
Deze gasten wil ik er sowieso in, in 1 van beide teams. Higuain - Di Maria werkt lekker. Misschien toch maar Mertens CAM in 433(4) (wil 2x die formatie) want blanchito lijkt daar wel tevreden overZat verder nog te denken aan iets met Muller ST en Shirley RW.
![]()
oh god niet weer ditquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gasten wil ik er sowieso in, in 1 van beide teams. Higuain - Di Maria werkt lekker. Misschien toch maar Mertens CAM in 433(4) (wil 2x die formatie) want blanchito lijkt daar wel tevreden overZat verder nog te denken aan iets met Muller ST en Shirley RW.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:47 schreef DutchSL het volgende:
Naar Guardians of the Galaxy geweest, wat een geweldige film
Elke dag![]()
MERTENS NIET, IK HERHAAL MERTENS NIET OP CAMquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Wrom nie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MERTENS NIET, IK HERHAAL MERTENS NIET OP CAM![]()
Wat is het verschil met van xbox naar xbox one?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je naar PS overstapt kun je je legends ook maar beter verkopen dan, want dan kun je ze niet meer aan je kleinkinderen laten zien
Generations houd ik gewoon want ik kan met xbox account toch gewoon op webapp?![]()
gewoon een xbox one halen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
Generations houd ik gewoon want ik kan met xbox account toch gewoon op webapp?Je bent toch al xbox gewend.
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon een xbox one halen.Je bent toch al xbox gewend.
wow je mag me niet hequote:
![]()
![]()
haha nee heb het tegen jullie allebei. Als je dan toch xbox gewend bent en alleen amar Fifa speelt kan je net zo goed oo de xbox blijven toch?quote:![]()
Speel ook wel COD en GTA en dat soort games.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha nee heb het tegen jullie allebei. Als je dan toch xbox gewend bent en alleen amar Fifa speelt kan je net zo goed oo de xbox blijven toch?![]()
ik zou voor de 2e gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:11 schreef Zhano het volgende:
Team A:
[ afbeelding ]
en Team B:
[ afbeelding ]
Zeg het maar![]()
multiplatform ganes ja. Als je alleen nog maar op de xbox hebt gespeeld is de ps4 nogal even wennen. Je kan er bijna alles mee doen wat je op de xbox ook kan alleen zijn de simpele dingen als een party inv sturen etc nogal omslachtig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Speel ook wel COD en GTA en dat soort games.![]()
oww zo. Je hebt wel erg weinig kopkracht op het middenveld in het eerste team. Mss De Bruyne vervangen door MOTM Fellainiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wil 2 teamsDenk eraan om deze beide te nemen
![]()
Mee eens ja. In die rol (in deze formatie) is De Bruyne niet echt goed. En met Gundo heb je al een andere aanvallend denkende C(D)M.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oww zo. Je hebt wel erg weinig kopkracht op het middenveld in het eerste team. Mss De Bruyne vervangen door MOTM FellainiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gundo nooit gehad, dus weet/wist niet hoe attack-minded hij was. Kijk eigenlijk nooit naar workratesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mee eens ja. In die rol (in deze formatie) is De Bruyne niet echt goed. En met Gundo heb je al een andere aanvallend denkende C(D)M.![]()
![]()
Vrijdag lijkt me. En als ik al die PS prijzen zo zie daalt er weinig. Xbox welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:23 schreef Zhano het volgende:
Wanneer stopt die BPL cup, en gaat Hazard dan weer dalen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tyfus scripting
90ste min en 45ste min valt er altijd een goal. Je merkt ervoor al voor wie. 90ste min: Leg een bal terug op Ljungberg en uit het niets komt David Luiz om de bal te blokkken. Counter: Yaya Toure rent in een rechte lijn en niemand kan hem bijhouden of stoppenGoal.
Speel gewoon niet meer tegen Cech, ga gewoon dashboarden als ik tegen hem moetMaar ik denk dat PS de krachtigere en beter console is. (ja dat baseer ik op reviews) En het is sws gericht op gamers niet op huisvrouwen die ook Bold and the Beautiful willen zien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
multiplatform ganes ja. Als je alleen nog maar op de xbox hebt gespeeld is de ps4 nogal even wennen. Je kan er bijna alles mee doen wat je op de xbox ook kan alleen zijn de simpele dingen als een party inv sturen etc nogal omslachtig.![]()
Mn eigen 88 Hazard van de week verkochtt voor 490k toen ie nog 415k waard was... nu zit ie op 500k plus...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me. En als ik al die PS prijzen zo zie daalt er weinig. Xbox wel![]()
Jupquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:27 schreef ThadCastle het volgende:
Maar ik denk dat PS de krachtigere en beter console is. (ja dat baseer ik op reviews) En het is sws gericht op gamers niet op huisvrouwen die ook Bold and the Beautiful willen zien.![]()
![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn blijkbaar afgeschaft en heten nu NPO 1, 2 en 3.
Noooooooooooooo, mijn autisme kan deze verandering niet aan![]()
![]()
Kees zal er ook wel van balen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:32 schreef DutchSL het volgende:
Nederland 1, 2 en 3 zijn blijkbaar afgeschaft en heten nu NPO 1, 2 en 3.
Noooooooooooooo, mijn autisme kan deze verandering niet aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat Suarez perfect rendeerde in mijn 4321, maar nu in 433(3) als spits is hij echt niet te stoppen gewoon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: