SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
ik wist het
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
DS2 heeft nu de goedkoopstequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum las ik dat ze eerder vandaag voor 1 miljoen gingen?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef mvdk_ het volgende:
Rijst waarom heb je mijn DM geblokkeerd![]()
![]()
en nog 1 voor barcelonaquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:44 schreef Rijst het volgende:
Ik wou dat ik zo was. Kon ik VI en Chelsea tegelijk kijken
[ afbeelding ]![]()
Dat vroeg je straks ook alquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met hazard naar binnen komen en schieten, geplaatst of gewoon?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe schiet je altijd met Hazard? Geplaatst of gewoon?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de situatie af en wat de keeper doet. Als de keeper uitkomt en al bovenop mijn speler zit doe ik vaak een zacht stiftje op het moment dat hij naar de grond gaat. Als hij uit komt en halverwege is dan finesse ik en als hij blijft staan schiet ik gewoon hard.
Dat zijn een beetje de 3 standaard opties, maar vaak improviseer ik ook wel. Ook niet echt spelerafhankelijk, behalve bij Ibra. Die schiet liever hard
Hij kan het allemaal wel, maar zijn finesse is echt heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oops. Niet gelezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vroeg je straks ook al
[..]
[..]
Toch bedankt!![]()
Neymar on firequote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog maar 15 minuten maar wow Barcelona speelt echt fantastisch.quote:
Hoop dat Suarez erbij komt de tweede helft, die mag in vriendschappelijke wedstrijden spelen nu blijkbaar.![]()
Klopt, hij zit op de bankquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nog maar 15 minuten maar wow Barcelona speelt echt fantastisch.
Hoop dat Suarez erbij komt de tweede helft, die mag in vriendschappelijke wedstrijden spelen nu blijkbaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat die Ivanovic weer RB en Azpili LB
Ben benieuwd of Costa zijn vorm van de voorbereiding meteen door kan trekken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ivanovic is gewoon goed hoor pikquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Staat die Ivanovic weer RB en Azpili LB
Ben benieuwd of Costa zijn vorm van de voorbereiding meteen door kan trekken.
Maar ik had ook Filipe verwacht. Ivanovic bankje is gewoon niet chill![]()
![]()
Vind hem als CB wel een stuk beter. En nu hebben ze Filipe gehaald..zie jij dan niet liever Azpili en Ivanovic gewoon op hun beste plek en hem op LB?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ivanovic is gewoon goed hoor pik
Al kunnen ze Sjon niet makkelijk meer passeren natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel maar Cahill en Terry zijn wel beter dan Ivanovicquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem als CB wel een stuk beter. En nu hebben ze Filipe gehaald..zie jij dan niet liever Azpili en Ivanovic gewoon op hun beste plek en hem op LB?
Al kunnen ze Sjon niet makkelijk meer passeren natuurlijk.
Gewoon 5atb dus![]()
Drogba zit op de bank..dacht dat ik hier laatst las dat hij een dikke enkelblessure ofzo had? Was dat bullshit?#DareToLowiequote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel maar Cahill en Terry zijn wel beter dan Ivanovic
Gewoon 5atb dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |