quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Neuk hun moeders en eventueel ook hun vaders.
saai zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gelukkig hier in Leeuwarden doen ze nog redelijk normaal tijdens introductieweek
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Neuk hun moeders en eventueel ook hun vaders.
Er is dan ook geen universiteit in Leeuwarden...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef Abrikozentaart het volgende:
gelukkig hier in Leeuwarden doen ze nog redelijk normaal tijdens introductieweek
Iets met kleine piemel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:13 schreef KreKkeR het volgende:
Vanwaar al die stoere topics van jou? Las net ook al iets over kleine auto's... Is er iets aan de hand met je?
Daar heb ik geen introductieweek voor nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jij begint toch weer aan je opleiding? Ga jij hete teven neuken tijdens intro?
Daar lopen wel de betere chimeids rond mang. Makkelijker kiezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik geen introductieweek voor nodig.
Ik ben al voorzien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Daar lopen wel de betere chimeids rond mang. Makkelijker kiezen.
Wel een HBO school daar doen we ook aan introductiewekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
Er is dan ook geen universiteit in Leeuwarden...
tuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef beverton het volgende:
Het Corps, de mooiste tijd van mijn leven![]()
![]()
. Wel jammer, dat ik als half-Marokkaan, niet aan alle activiteiten mocht deelnemen. Iets met cultuurshock ofzoo
![]()
![]()
HBO is gewoon school. Introductieweken die er wel toedoen zijn voor mensen van de Uniquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:23 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wel een HBO school daar doen we ook aan introductieweken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |