abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143561756
Laatste post }:|
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weet je hoe scherp die shaniqua press-pn nails kunnen zijn?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143561781
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weet je hoe scherp die shaniqua press-pn nails kunnen zijn?
Weet je hoe hard een vuist kan zijn? Daar kan Shaniqua niet tegenop.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:14:51 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_143562065
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Wat is enorm? En waarom niet gewoon je FB opzeggen als het enorm is? FB is geen levensbehoefte.
Je hebt werkelijk geen ENKELE informatie, anders dan "enorm gecyberbullied". Daar conclusies uit trekken vind ik echt beneden alle peil.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_143562132
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geen ENKELE informatie, anders dan "enorm gecyberbullied". Daar conclusies uit trekken vind ik echt beneden alle peil.
Daarom vraag ik het toch. Echter geef je geen antwoord.
pi_143562603
Eerst trek je een voorbarige conclusie, daarna ga je pas iets vragen aan mensen die er zelf niet bij waren.. Erg zinnig.
dag
pi_143563090
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:32 schreef Peter het volgende:
Eerst trek je een voorbarige conclusie, daarna ga je pas iets vragen aan mensen die er zelf niet bij waren.. Erg zinnig.
Miauw.

Ik trek geen voorbarige conclusies. Geef slechts een mening.
pi_143563514
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Miauw.

Ik trek geen voorbarige conclusies. Geef slechts een mening.
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]
Voor een paar lullige opmerkingen op internet...
Ik lees geen mening, maar een waardeoordeel over iets waar je onvoldoende van af weet... maargoed, dat is wel makkelijk en fijn natuurlijk.
dag
pi_143564093
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:58 schreef Peter het volgende:

[..]

[..]

Ik lees geen mening, maar een waardeoordeel over iets waar je onvoldoende van af weet... maargoed, dat is wel makkelijk en fijn natuurlijk.
Zal ook zo blijven als jullie niet toelichten wat er precies is gebeurd hè.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:20:13 #9
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_143564413
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Zal ook zo blijven als jullie niet toelichten wat er precies is gebeurd hè.
Wacht even... jij hebt een waardeoordeel en nu is het aan ons om die te weerleggen? Je had je om te beginnen moeten onthouden van het oordeel,
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_143564719
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wacht even... jij hebt een waardeoordeel en nu is het aan ons om die te weerleggen? Je had je om te beginnen moeten onthouden van het oordeel,
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:31:13 #11
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_143570133
Mannen die nog steeds denken dat mannen de sterke zijn en meiden/vrouwen de zwakkeren... :')

Ik ken genoeg meiden waar je echt geen ruzie mee moet hebben.
pi_143570921
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
Mannen die nog steeds denken dat mannen de sterke zijn en meiden/vrouwen de zwakkeren... :')

Ik ken genoeg meiden waar je echt geen ruzie mee moet hebben.
Ow, je kent de Powerpuff Girls? :s)

Mannen zijn lichamelijk inderdaad sterker gebouwd. Net zoals een olifant lichamelijk sterker is gebouwd dan een nijlpaard. Uitzonderingen daargelaten.

Dus om te doen alsof de gemiddelde vrouw niet onder doet voor de gemiddelde man aan kracht, please :')
pi_143570985
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ow, je kent de Powerpuff Girls? :s)

Mannen zijn lichamelijk inderdaad sterker gebouwd. Net zoals een olifant lichamelijk sterker is gebouwd dan een nijlpaard. Uitzonderingen daargelaten.

Dus om te doen alsof de gemiddelde vrouw niet onder doet voor de gemiddelde man aan kracht, please :')
Oke
pi_143571014
Rambo spelen achter je pc.....
pi_143571071
Kijken of je zo dapper kan doen tegen meiden/vrouwen die heel hun leven keihard hebben moeten vechten zowel fysiek als mentaal.

Of als er 10 gekke wijven om je heen staan, eens zien hoe effectief je jezelf daar uit gaat werken.
pi_143571132
quote:
Jij vindt het echt moeilijk om een normale discussie te voeren he?

ik heb leerlingen die nog volwassener reageren in een discussie :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143571811
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
Kijken of je zo dapper kan doen tegen meiden/vrouwen die heel hun leven keihard hebben moeten vechten zowel fysiek als mentaal.

Of als er 10 gekke wijven om je heen staan, eens zien hoe effectief je jezelf daar uit gaat werken.
Het ging om 2 nichtjes tegen 2 huppelkutjes. Nu maak jij er al 10 gekke butch wijven van. Waarom niet gelijk een leger van 1000 manwijven?

Je snapt best wat ik bedoel. Of denk je werkelijk dat een huppelkutje van het kamp meer fysieke kracht heeft dan een gemiddelde man?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143571847
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jij vindt het echt moeilijk om een normale discussie te voeren he?

ik heb leerlingen die nog volwassener reageren in een discussie :')
Dit was bedoeld als een hint naar jullie toe. De sfeer is nogal kattig hier.
pi_143571968
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Het ging om 2 nichtjes tegen 2 huppelkutjes. Nu maak jij er al 10 gekke butch wijven van. Waarom niet gelijk een leger van 1000 manwijven?

Je snapt best wat ik bedoel. Of denk je werkelijk dat een huppelkutje van het kamp meer fysieke kracht heeft dan een gemiddelde man?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt een stoere boy..
pi_143572022
@ Gilles is je penis in erectie ook minstens 22 cm +?

Of zoals dat van de meeste fokkers exact 30 cm?
pi_143572065
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:05 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Dit was bedoeld als een hint naar jullie toe. De sfeer is nogal kattig hier.
Nee, jij lult gewoon dom.
pi_143572121
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

SPOILER
Oke... de sfeer vindt jij kattig, dat kan. Maar wat ik lees zijn mensen die je, wellicht niet op de meest tactische manier, voorzien van feedback op posts van jou die zo enorm niet volwassen zijn. Neem bovenstaande post. Een uitgesproken mening is an sich echt niet verkeerd, maar de manier waarop nodigt ook niet echt uit tot een normale reactie. Dat snap je toch zelf ook wel?

Overigens is dit niet het eerste topic waar ik je dit zie doen.
pi_143572202
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
@ Gilles is je penis in erectie ook minstens 22 cm +?

Of zoals dat van de meeste fokkers exact 30 cm?
Nee man, ik heb maar een klein piemeltje van 18 cm :{
pi_143572277
quote:
13s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Nee man, ik heb maar een klein piemeltje van 18 cm :{
Jij bent toch nog maagd?

Waarom doe jij zo biggy eigenlijk... _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')