quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Terechte klacht, onterechte anti-klacht en een kut TS
4/10
Sepo
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
4/10
Tripo
4 + 10 = 14. De ideale leeftijd van jouw scharrels toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
4/10
Fipo
GLquote:
Ik zou jou graag genetisch gemodificeerd zien, maar ik denk niet dat het tegen je Downsyndroom zal helpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
GLDie figuren zijn tegen genetische modificatie.
Tja bij je heeft het ook niet gewerkt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik zou jou graag genetisch gemodificeerd zien, maar ik denk niet dat het tegen je Downsyndroom zal helpen
De SP zegt Alleen hoeveel geld ze wel niet gaan investeren, maar hoe ze aan het geld komen vertellen ze niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef beverton het volgende:
De SP en PVDA zijn tenminste de enige partijen die niet het volk voorliegen
PVDA heeft nu al meerdere keren de eigen achterban een asociaal rechts mes in de rug gestoken, dus ik denk niet dat veel mensen het met je eens zullen zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef beverton het volgende:
Uiteindelijk denk ik dan ook dat het niet veel uitmaakt op wie je stemt, iedere partij naait de burger. Ongeacht het links of rechts is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PVDA heeft nu al meerdere keren de eigen achterban een asociaal rechts mes in de rug gestoken, dus ik denk niet dat veel mensen het met je eens zullen zijn.
Ze doen alsof ze een linkse sociale maatschappelijk verantwoorde partij zijn, maar in de praktijk hollen ze gewoon hijgerig achter kortzichtig rechts beleid aan.
Het gaat erom of het beleid sociaal te verantwoorden is. Daar heb ik bij de SP wel meer vertrouwen in dan bij VVD en CDA. De huizenmarkt en zorg-sector zijn bijvoorbeeld compleet verneukt door kortzichtig rechts beleid, en dat moet (en kan) gewoon veel beter, bijvoorbeeld door nu eindelijk eens die schaarste op de woonmarkt keihard aan te pakken, en om (bijvoorbeeld) al die idioot hoge prijzen/tarieven/onzinrekeningen in de zorg aan te pakken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dan ook dat het niet veel uitmaakt op wie je stemt, iedere partij naait de burger. Ongeacht het links of rechts is.
Wat een complete onzin.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het gaat erom of het beleid sociaal te verantwoorden is. Daar heb ik bij de SP wel meer vertrouwen in dan bij VVD en CDA. De huizenmarkt en zorg-sector zijn bijvoorbeeld compleet verneukt door kortzichtig rechts beleid, en dat moet (en kan) gewoon veel beter, bijvoorbeeld door nu eindelijk eens die schaarste op de woonmarkt keihard aan te pakken, en om (bijvoorbeeld) al die idioot hoge prijzen/tarieven/onzinrekeningen in de zorg aan te pakken.
Van de VVD hoef je dat niet te verwachten.
lol, de pvda heeft toch echt meerdere malen flink gedraaid om in de pluche stoel te kunnen blijven zitten, laten we het over lokale afdelingen maar helemaal niet hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef beverton het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |