ja klopt. Maar als toetje wil ik liever iets zoetsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kaasplankje als toetje is lekker
Dan heb je naast slechte kaas, ook nog een slechte kaasschaaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er bestaan dan ook geen kaasschaven die oude brokkelkaas in plakjes kunnen snijden...
(alhoewel.. misschien als je hem op het fornuis heet stookt..)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan heb je naast slechte kaas, ook nog een slechte kaasschaaf.
Ik eet twee kilo kiwi's of druiven op een dagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt. Maar als toetje wil ik liever iets zoets
Geen ananas, spijtig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet twee kilo kiwi's of druiven op een dag.
en je banaantje niet te vergeten hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet twee kilo kiwi's of druiven op een dag.
Dikkiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt. Maar als toetje wil ik liever iets zoets
Zelfs een wijs man als Frank heeft dit wel eens dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt gewoon aan de kaasboer vragen of hij de randjes eraf wil halen. Hebben daar zo'n speciale snijder voor staan, dan is het zo gepiept.
Het lukt mij namelijk ook vaak niet om die harde buitenkant eraf te krijgen zonder mijn jatten open te halen.
Heb al wat goede tips gezien idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:56 schreef Pavement het volgende:
Hoi,
Ik ken het probleem, ik leg de kaas op zn kant en snij met een groot mes al drukkend naar beneden de korsten eraf.
Al die andere prutsers die hier stoer doen, eten goedkope kut kaas, een goede kaas heeft een lastige korst
je praat me naquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt gewoon aan de kaasboer vragen of hij de randjes eraf wil halen. Hebben daar zo'n speciale snijder voor staan, dan is het zo gepiept.
Het lukt mij namelijk ook vaak niet om die harde buitenkant eraf te krijgen zonder mijn jatten open te halen.
Ah een fan van chocoladequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
.
chocola, creme brulee, taart, karamelijs chocola, chocola en chocolaa
hommoquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is het altijd zo lastig om die randjes er af te snijden zonder allerlei wonden te maken aan je ledematen?
ib4: TS is motorisch gestoord.
Halve vingers liggen er af, G. Niet Sugar coaten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:49 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
hommo
janken om een paar kleine sneetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |