Ben je dom ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
Wat ook vervelend is dat je midden in de nacht wakker wordt van politie sirenes. En dat geeneens in het weekend of op de uitgaansdagen. Ik bedoel niemand is in de weg op de wegen, ze kunnen al rijden waar ze naartoe willen. Dan waarom moeten ze de sirenes opzetten, hele wijken die worden gewekt. Nog geeneens gesproken dat daders bij delicten dan allang al weg zijn gegaan wanneer ze met de harde sirenes arriveren.
Week in, week uit, week in, week uit ...
Dat het delict wordt gestopt, in de buurt waar ik woon grijpt iedereen toch al te pas en onpas in.quote:
Snap je echt niet waarom ze ook 's nachts, in rustige gebieden, die sirenes aanzetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dat het delict wordt gestopt, in de buurt waar ik woon grijpt iedereen toch al te pas en onpas in.
Open daar een topic over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
Wat ook vervelend is dat je midden in de nacht wakker wordt van politie sirenes. En dat geeneens in het weekend of op de uitgaansdagen. Ik bedoel niemand is in de weg op de wegen, ze kunnen al rijden waar ze naartoe willen. Dan waarom moeten ze de sirenes opzetten, hele wijken die worden gewekt. Nog geeneens gesproken dat daders bij delicten dan allang al weg zijn gegaan wanneer ze met de harde sirenes arriveren.
Week in, week uit, week in, week uit ...
mensen die zeker juist in rustige buurten toeslaan, bij de kwetsbaren, oudjes, gehandicapten, etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap je echt niet waarom ze ook 's nachts, in rustige gebieden, die sirenes aanzetten?
ik woon ook in een semi pauperbuurt, past hier goed bijquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:59 schreef Yiwei het volgende:
[..]
mensen die zeker juist in rustige buurten toeslaan, bij de kwetsbaren, oudjes, gehandicapten, etc.
bedoel je dat?
Alle naastgelegen wijken moeten wakker worden om de daders te zien vluchten en zo signalementen door te kunnen geven? Bedoel je deze?quote:
Nee ik bedoel eigenlijk vooral dat de hulpdiensten niet het risico kunnen lopen dat ze tóch iemand aanrijden in die rustige, maar vooral donkere buurt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:03 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Alle naastgelegen wijken moeten wakker worden om de daders te zien vluchten en zo signalementen door te kunnen geven? Bedoel je deze?
Ze kunnen toch gewoon zwaailicht aanzetten man. Kijk op zich mag het geluid ook wel aan, maar niet zo hard. Laatste jaar lijkt wel zoveel harder geworden dan de jaren ervoor. De klacht is dan ook laatste jaar pas ontstaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ik bedoel eigenlijk vooral dat de hulpdiensten niet het risico kunnen lopen dat ze tóch iemand aanrijden in die rustige, maar vooral donkere buurt.
Of je stelt je gewoon niet zo aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon zwaailicht aanzetten man. Kijk op zich mag het geluid ook wel aan, maar niet zo hard. Laatste jaar lijkt wel zoveel harder geworden dan de jaren ervoor. De klacht is dan ook laatste jaar pas ontstaan.
Stel je voor dat je zou ruiken als hij het poepen isquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik woon in een huurhuis, huurhuis muren van beton heb ik, denk ik. Maar die plassende buurman, ik zeg jou, gebeurt echt krachtigOok snel en het geluid hard en duidelijk, niet langzaam, zacht met schokken ofzo. Hierbij kan ik misschien zeggen dat hij waarschijnlijk geen prostaat problemen heeft. Gelukkig is het alleen horen, stel je voor dat ik het ook kan ruiken
![]()
Oh wacht, ik heb geluk dat ik alleen kan horen wanneer en hoe krachtig hij plast, stel je voor dat ik ook zou weten wanneer hij aan het poepen is
![]()
Ufff, nu moet ik naar de wc
Ze stelt haar nachtrust gewoon boven mensenlevens. Moet kunnen toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of je stelt je gewoon niet zo aan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze stelt haar nachtrust gewoon boven mensenlevens. Moet kunnen toch?
Ja vind ik wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze stelt haar nachtrust gewoon boven mensenlevens. Moet kunnen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |