Flatgebouw ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik prefereer een wat minder onzekere methode.
Ik heb nog wel een touw voor 13 verdiepingen voor een flat van 11.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik prefereer een wat minder onzekere methode.
Ik ben geen racist. Ik beschouw gekleurde mensen gewoon niet als volwaardig. Dat is mijn goed recht. In Nederland mag je groepen als minderwaardig beschouwen, zolang je niet over specifieke individuen spreekt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker stoer hoor, beetje de racist uithangen achter je pc'tje. Kneus.
Matige troll.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben geen racist. Ik beschouw gekleurde mensen gewoon niet als volwaardig. Dat is mijn goed recht. In Nederland mag je groepen als minderwaardig beschouwen, zolang je niet over specifieke individuen spreekt.En ik discrimineer niemand persoonlijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:18 schreef mig72 het volgende:
Nederlander:
'Ben ik van Duitschen bloed...'
Het is ook meer dan een kleur... het is ook gedragquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]![]()
Oordelen puur en alleen op huidskleur.![]()
![]()
![]()
![]()
Gedrag kan ik begrijpen, kleur niet. TS zegt kleurlingen, wat gewoon generaliseert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is ook meer dan een kleur... het is ook gedrag
Ik zeg juist dat kleurlingen.zich anders gedragen. Dat is niet per se een slechte zaak als ik in Saoedi Arabie woonde zou ik mijn grofgebekte vrouw kunnen slaan.bijv. Maar in Nederland past het niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gedrag kan ik begrijpen, kleur niet. TS zegt kleurlingen, wat gewoon generaliseert.
Ik zeg dat lang niet alle kleurlingen zo zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat kleurlingen.zich anders gedragen. Dat is niet per se een slechte zaak als ik in Saoedi Arabie woonde zou ik mijn grofgebekte vrouw kunnen slaan.bijv. Maar in Nederland past het niet.
Wel de meerderheid. Er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zeg dat lang niet alle kleurlingen zo zijn.
Dan moet TS dus ook niet generaliseren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wel de meerderheid. Er zijn uitzonderingen.
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol, zeker gepest of bestolen door Turken?
Zoek het maar uit met hem dan. Ik houd me liever buuten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan moet TS dus ook niet generaliseren.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:46 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ben zelf een allochtoon en ik ben vanzelfsprekend tegen discriminatie maar de directheid van datgene wat hij net zei was wel grappig.
Ik woon in een huurhuis, huurhuis muren van beton heb ik, denk ik. Maar die plassende buurman, ik zeg jou, gebeurt echt krachtigquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:05 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hoort je buurman pissen![]()
Sorry hoor maar hoe dun zijn die muren dan?
Verder echt vreselijk voor je.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik woon in een huurhuis, huurhuis muren van beton heb ik, denk ik. Maar die plassende buurman, ik zeg jou, gebeurt echt krachtigOok snel en het geluid hard en duidelijk, niet langzaam, zacht met schokken ofzo. Hierbij kan ik misschien zeggen dat hij waarschijnlijk geen prostaat problemen heeft. Gelukkig is het alleen horen, stel je voor dat ik het ook kan ruiken
![]()
Oh wacht, ik heb geluk dat ik alleen kan horen wanneer en hoe krachtig hij plast, stel je voor dat ik ook zou weten wanneer hij aan het poepen is
![]()
Ufff, nu moet ik naar de wc
Oordopjes helpen niet altijd. Ik had oordopjes en ik kon het nog een beetje horen. Dat kleine beetje went wel na een paar dagen. Maar toen kreeg ik hoofdpijn en oorpijn, ging dus naar de huisarts. Moest dus bij de apotheek een neusspray kopen omdat me oren van binnen verstopt waren ofzoquote:
wtf heb ik zojuist gelezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik woon in een huurhuis, huurhuis muren van beton heb ik, denk ik. Maar die plassende buurman, ik zeg jou, gebeurt echt krachtigOok snel en het geluid hard en duidelijk, niet langzaam, zacht met schokken ofzo. Hierbij kan ik misschien zeggen dat hij waarschijnlijk geen prostaat problemen heeft. Gelukkig is het alleen horen, stel je voor dat ik het ook kan ruiken
![]()
Oh wacht, ik heb geluk dat ik alleen kan horen wanneer en hoe krachtig hij plast, stel je voor dat ik ook zou weten wanneer hij aan het poepen is
![]()
Ufff, nu moet ik naar de wc
Breivik gespotquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En vergeet niet al die inferieure paupers die deze planeet bevolken. Die hebben hier ook schuld aan. Eens komt de dag dat ik mijn terugneem wat mij toebehoord.
Plassende buurvrouw was GEIL....quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:41 schreef Yiwei het volgende:
[..]
geluidsoverlast middenin de nacht o.a. door plassende buurman
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |