Je kiest er zelf voor om je eraan te ergeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:34 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]Ik heb inmiddels genoeg mensen gesproken om te weten dat hier een hoop probleemgevallen huizen.
Schijttrol.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om je eraan te ergeren.
Jawel, had er best willen wonen, weet je ook gelijk hoe het is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Alle buurten zijn geweldig
Nooit probleemwijken gezien? begin maar!
Nee de oorzaak van het 'last hebben van mensen die buiten lopen' ligt bij jouquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik heb schuld aan het feit dat er 'mensen' rondlopen die geen moreel geweten hebben?
Het was dus ook de schuld van de Joden dat ze uitgeroeid zijn?
Die mensen zijn de reden zeker?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee de oorzaak van het 'last hebben van mensen die buiten lopen' ligt bij jou
quote:
Ook van Alpine? Ik gebruik ze heel af en toe als de buren een verjaardag/feestje hebben, die dingen voel je niet eens zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:36 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Die gaan irriteren...
Op dit uur muziek aanzetten? Dat is niet echt netjes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Chill 'm man.
Ga gewoon op je balkon zitten, knal een biertje open, en zet wat chille muziek op.
Google is your friend untill he stab you in the back.quote:
Ow kut. Die heb ik ook nog ergens...quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook van Alpine? Ik gebruik ze heel af en toe als de buren een verjaardag/feestje hebben, die dingen voel je niet eens zitten.
Zachtjes natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Op dit uur muziek aanzetten? Dat is niet echt netjes.
Tot je symptomen opzoektquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Google is your friend untill he stab you in the back.
Ach het helpt ook wel. Ik vind het vaak verhelderend.quote:
Zie de eerste zin van de OPquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom pas op je 30ste?
The fuck heb jij gedaan de afgelopen 12 jaar?
Gewoon nieuwsgierig.
Gewoon wat wc papier nemen, opvouwen tot een klein blokje,natmaken, en opbollen/oprollen tot dopjes en in je oor steken. Je slaapt als een baby gegarandeerd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:36 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Die gaan irriteren...
Mag je best weten...quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom pas op je 30ste?
The fuck heb jij gedaan de afgelopen 12 jaar?
Gewoon nieuwsgierig.
Ah okay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:45 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mag je best weten...
MAVO > MBO > HBO (propedeuse) > WO
Heb bijelkaar 2 jaar verspild, maar de rest van de tijd heb ik gewerkt.
Alles wat zich aandiende. Heb periodes minder gewerkt, maar heb nooit echt stilgezeten. Heb een hekel aan niks doen.quote:
Ah okay.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alles wat zich aandiende. Heb periodes minder gewerkt, maar heb nooit echt stilgezeten. Heb een hekel aan niks doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |