Bel de Fok Knokploeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een nummer had om te bellen en dat de aanstichters stilletjes afgevoerd werden.
Overnacht? Echt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef mig72 het volgende:
[..]
Volgens mij wisswlen meeuwen elkaar af. Want er zijn altijd vliegende exemplaren te vinden ook overnacht. Waarschijnlijk gaat de ene helft wakker blijven en de andere helft het nest in.
Die doen ook razzia's?quote:
Het lachen ontgaat me een beetje in dezen.quote:
Ik had ooit aan zee gewoond. Die fucking dingen waren letterlijk overal op de grond op de daken in de lucht en dan altijd pronken met die vliegkunst en duikjes nemen en zwevenquote:
Lekker volwassen en burgerlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef Anton91 het volgende:
Zeikerd, gewoon even je handen uit de mouwen en gaan werken. Als je met pensioen bent kun je lekker uitrusten en bijkomen.
Het is " 's nachts"quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had ooit aan zee gewoond. Die fucking waren letterlijk overal op de grond op de daken in de lucht en dan altijd pronken met die vliegkunst en duikjes nemen en zwevenEn dan had je er altijd eentje ertussen, een soort van debiel in de groep, ALTIJD gepaard gaande met gekreun en gekerm
Die dieren moeten afgeschoten of vergiftigd worden.
Wat is de relevantie hiervan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
KLB / Klaar moeten komen met een plastic zeil [pics]
Ik doelde op het woord "overnacht".quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik had ooit aan zee gewoond. Die fucking dingen waren letterlijk overal op de grond op de daken in de lucht en dan altijd pronken met die vliegkunst en duikjes nemen en zwevenEn dan had je er altijd eentje ertussen, een soort van debiel in de groep, ALTIJD gepaard gaande met gekreun en gekerm
Die dieren moeten afgeschoten of vergiftigd worden.
Ik dacht dat je al 30 was en hard had gewerkt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik STUDEER nog. Anders zou ik hier niet wonen...!
30 is zijn iq.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al 30 was en hard had gewerkt?
Ja. Om te kunnen studeren ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al 30 was en hard had gewerkt?
dat is gezelligquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wij hebben hier schijtzakken op motors die enorm knallen/accelereren rond 2, 3, 4 uur in de nacht. Daar word ik weleens wakker van.
En dan een minuut later de andere richting op komen rijden om te pesten.
gemeente/popos doen niks dan mag hetquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:26 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is gezellig
loud pipes save lifes
Dit zou een goede buurt moeten zijn. Maar blijkbaar liegt de woningbouw daar over (O RLY)...!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Pf geen idee studentenkamer pakken?
Ik denk niet dat een goede buurt in je budget zit lol.
Schieten met scherp?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
gemeente/popos doen niks dan mag het
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |