Het is hier hartstikke gehorig...quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wakker worden van mensen die op straat lopen
Nee door te veel verantwoordelijkheid willen dragen natuurlijk. Ik had eigenlijk voor mijn dertigste al zelfmoord moeten plegen volgens het grotere plan. Maar die dans ben ik ontsprongen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef katindeboom het volgende:
mid-twintig burn out. zal vast door het werk komen ja.
dan moet je verhuizen. Iemand die snachts op straat loipt is niet automatisch een pauper.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is hier hartstikke gehorig...
Wel als ze niet gewoon normaal kunnen doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dan moet je verhuizen. Iemand die snachts op straat loipt is niet automatisch een pauper.
Wij hebben hier schijtzakken op motors die enorm knallen/accelereren rond 2, 3, 4 uur in de nacht. Daar word ik weleens wakker van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wakker worden van mensen die op straat lopen
IJzerkabel over de weg spannen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wij hebben hier schijtzakken op motors die enorm knallen/accelereren rond 2, 3, 4 uur in de nacht. Daar word ik weleens wakker van.
En dan een minuut later de andere richting op komen rijden om te pesten.
wij hebben hier meeuwen die in groepen enorm kermen rond 2, 3, 4 uur in de de nacht. Gare kutbeesten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wij hebben hier schijtzakken op motors die enorm knallen/accelereren rond 2, 3, 4 uur in de nacht. Daar word ik weleens wakker van.
Vogels slapen ook gewoon. In tegenstelling tot paupers, kleurlingen en werklozen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef katindeboom het volgende:
[..]
wij hebben hier meeuwen die in groepen enorm kermen rond 2, 3, 4 uur in de de nacht. Gare kutbeesten.
dus niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Vogels slapen ook gewoon. In tegenstelling tot paupers, kleurlingen en werklozen.
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef katindeboom het volgende:
komt ook de geur van rot lamsvlees uit de keuken van je buren elke dag naar boven zetten?
ah dat kan ook. typisch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Ruik wel regelmatig sigarettenlucht als ik uit het raam kijk of op de bank zit.
Volgens mij wisswlen meeuwen elkaar af. Want er zijn altijd vliegende exemplaren te vinden ook overnacht. Waarschijnlijk gaat de ene helft wakker blijven en de andere helft het nest in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Vogels slapen ook gewoon. In tegenstelling tot paupers, kleurlingen en werklozen.
Zo ongeveer wel ja... Dus? Ik heb dan wel geen modaal inkomen, maar werk hard genoeg voor mijn studie. Iets te hard blijkbaar...quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef BozeHaas het volgende:
TS is een blanke hardwerkende burger met een modaal inkomen en is heel volwassenen en beleefd
Ik wou dat ik een nummer had om te bellen en dat de aanstichters stilletjes afgevoerd werden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |