abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143539933
Aangeboden, 2x pathe unlimited voor 4 maanden.

https://rentepunten.ing.n(...)e&rpId=5705217#38175

Gekocht via de ING voor 76 euro tezamen + 7600 rentepunten
Mag voor dezelfde prijs weg voor de mensen die bijvoorbeeld geen ING of rentepunten hebben.

Geldig tot het einde van dit jaar. Bij inlevering van de vouchers krijg je per voucher een pas voor 4 maanden unlimited

Vaste prijs
van 76 euro, hoeft niet perse weg maar ik verwacht de komende tijd niet vaak te gaan dus mochten er mensen zijn die ik er blij mee kan maken verkoop ik ze graag.
.

pi_143540323
Vouchers mogen hier niet verkocht worden, toch?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143540753
quote:
99s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef bijdehand het volgende:
Vouchers mogen hier niet verkocht worden, toch?
Hardcopy tickets en bioscoopbonnen zijn toegestaan, echter nooit voor meer dan de waarde die er op staat.
pi_143540831
Met de Pathé Unlimited Card E-voucher geeft u uzelf of een ander een waardevol cadeau waarmee de ontvanger vier maanden lang onbeperkt kan genieten van alle reguliere films *, die bij Pathé bioscopen vertoond worden.

Hoe werkt het?

Na aankoop krijgt u binnen 3 tot 5 werkdagen per e-mail een E-voucher toegezonden die u vervolgens kunt inwisselen bij een Pathé bioscoop bij u in de buurt** voor een persoonlijke Pathé Unlimited Card. Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop. Vergeet alleen niet een geldig legitimatiebewijs en een geldig e-mailadres mee te nemen. De Pathé Unlimited Balie is in alle bioscopen vanaf de openingstijd tot 18:00 uur open.

Voucher dus. Een e-voucher ook nog eens ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143541302
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef bijdehand het volgende:
Met de Pathé Unlimited Card E-voucher geeft u uzelf of een ander een waardevol cadeau waarmee de ontvanger vier maanden lang onbeperkt kan genieten van alle reguliere films *, die bij Pathé bioscopen vertoond worden.

Hoe werkt het?

Na aankoop krijgt u binnen 3 tot 5 werkdagen per e-mail een E-voucher toegezonden die u vervolgens kunt inwisselen bij een Pathé bioscoop bij u in de buurt** voor een persoonlijke Pathé Unlimited Card. Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop. Vergeet alleen niet een geldig legitimatiebewijs en een geldig e-mailadres mee te nemen. De Pathé Unlimited Balie is in alle bioscopen vanaf de openingstijd tot 18:00 uur open.

Nou nou wat een drama. Einde van de wereld! Dat dit kan in Nederland!
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143541398
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:27 schreef bijdehand het volgende:

Hoe werkt het?

Ik bestel al een jaren deze vouchers, vroeger kreeg je hardcopy vouchers, inmiddels mailen ze de tickets naar je. Dit betreft een biosscoopbon dus doet er niet toe of dit hardcopy is of een e-voucher.
pi_143543301
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:10 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ik bestel al een jaren deze vouchers, vroeger kreeg je hardcopy vouchers, inmiddels mailen ze de tickets naar je. Dit betreft een biosscoopbon dus doet er niet toe of dit hardcopy is of een e-voucher.
Helaas wel, is digitaal dus niet toegestaan. Hetzelfde bij bevoorbeeld e-tickets en dergelijke.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')