Braddie een baas vindenquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ [url=http://www.gradalicious.com/wp-content/themes/replay/framework/extensions/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.gradalicious.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F01%2FGradalicious-bradley.gif&w=610]afbeelding[/url] ]
De baas
Vond het gewoon baas in welke mate hij berucht is/was/weer zal zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Braddie een baas vinden
Ik vind de visionaire blik waarmee hij kijkt zo intrigerend.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Braddie een baas vinden
Doe niet zo achterlijk, leg dat ding gewoon op tafel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
Of de mobielere versie, de keytar, zie je ook zelden (misschien omdat die dingen ook tering duur zijn)
Tja op live optredens is dat ook kut als je net als de drummer plaatsgebonden bent. De gitaristen kunnen vrij rondlopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, leg dat ding gewoon op tafel.
waarom zou je met een keyboard vrij rond willen lopen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tja op live optredens is dat ook kut als je net als de drummer plaatsgebonden bent. De gitaristen kunnen vrij rondlopen.
Geloof me ik speel al jaren keyboard en forecer alone (hoewel dat mij goed schikt) in een hoekje zitten is niet leuk. En op een gegeven moment ga je ook schreef zitten op zon kut krukje. Het is allemaal voor de feeling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
waarom zou je met een keyboard vrij rond willen lopen?
Tussen mij en cool zit ook een wereld van verschilquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je bent niet cool, maar wel aardig.
Braddie is heengegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef BozeHaas het volgende:
Hoopte op een Braddie topic krijg je dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |