abonnement Unibet Coolblue
pi_143569983
Ik heb nog in de rij gestaan voor het wisselkantoor :').
జ్ఞ‌ా
pi_143571863
Groen.

Was er eigenlijk een rede dat er rode en blauwe waren?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_143615954
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:05 schreef LookAtMe het volgende:
Groen.

Was er eigenlijk een rede dat er rode en blauwe waren?
Ik had blauw!

En nee, geen echte reden. Was bij Daily Paradise Late Night de laatste avond, en EvE zei daar dat er op kantoor een gozer naar 'm toe was gekomen die zei "HE! ik heb een tof idee! We doen iets met bandjes! Rood en blauw! Dat is leuk!", waarna Eric naar verluidt gewoon antwoordde "Heeelemaal top". :')

Een vriend van me had wel de theorie dat, omdat alles alles een beetje army-achtig leek deze editie, dat ze twee partijen tegen elkaar hadden opgezet in thema. Dus who knows.
"free your mind and the rest will follow."
pi_143616076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef enthousyasko het volgende:

[..]

Ik had blauw!

En nee, geen echte reden. Was bij Daily Paradise Late Night de laatste avond, en EvE zei daar dat er op kantoor een gozer naar 'm toe was gekomen die zei "HE! ik heb een tof idee! We doen iets met bandjes! Rood en blauw! Dat is leuk!", waarna Eric naar verluidt gewoon antwoordde "Heeelemaal top". :')

Een vriend van me had wel de theorie dat, omdat alles alles een beetje army-achtig leek deze editie, dat ze twee partijen tegen elkaar hadden opgezet in thema. Dus who knows.
Red vs Blue :o

Maar dat verklaard niet waarom er geel is. Hadden ze ook rood of blauw voor 18- kunnen doen.
Of geel=geen zoals ik het onthield.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_143616207
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Red vs Blue :o

Maar dat verklaard niet waarom er geel is. Hadden ze ook rood of blauw voor 18- kunnen doen.
Of geel=geen zoals ik het onthield.
Denk dat dat geel een goede afscheiding is en gelijk lekker duidelijk, daarom hebben ze dat gehouden. Mensen zonder polsbandje denk je eerder dat ze hun bandje zijn verloren dan dat ze -18 zijn :P
"free your mind and the rest will follow."
  woensdag 20 augustus 2014 @ 10:51:39 #32
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_143621699
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:27 schreef µ het volgende:
Ik heb nog in de rij gestaan voor het wisselkantoor :').
Dit :')

Ik had rood, en ik bleef rood.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:36:23 #33
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143630844
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Red vs Blue :o

Maar dat verklaard niet waarom er geel is. Hadden ze ook rood of blauw voor 18- kunnen doen.
Of geel=geen zoals ik het onthield.
Mijn gele bandje had blauwe letters. Ik heb dan ook voor blauw gekozen, maar ik weet niet of er gele bandjes zijn met rode letters. Op gelet, maar niet gezien. Dat zou wel logisch zijn tenminste. :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')