In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Jij bent écht dom.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
Schone was van wereldklasse als Ajax slim is verkopen ze die nog gauw nu hij nog geld waard is
Oke. Bedankt Hans.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Zipportal het volgende:
AFC heeft verloren vandaag. Lekker voor die viesdikke.
AFC - De Dijk 2 - 3
Nee, want Schöne wil niet weg. Schöne wil blijven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor Overmars verkoopt Schone gewoon als er een goed bod ligt van een buitenlandse club
Hoessen heeft zat kansen gehad in Ajax 1 en gefaaldquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap jij wel waar ik het over heb?
En dat heeft wát met Schöne te maken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoessen heeft zat kansen gehad in Ajax 1 en gefaald
Zat genoeg? Wow, ik denk dat jij eens je TV aan moet zetten en daadwerkelijk voetbal moet gaan kijken, scheelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoessen heeft zat kansen gehad in Ajax 1 en gefaald
Jij moet ook even wakker blijven, het gaat over Hoesen in dit geval.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat heeft wát met Schöne te maken?
Nee, het gaat over Schöne.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet ook even wakker blijven, het gaat over Hoesen in dit geval.
snap jij wel waarop ik reageerde?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat heeft wát met Schöne te maken?
ik heb hem anders vaak genoeg zien falen in Ajax 1quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat genoeg? Wow, ik denk dat jij eens je TV aan moet zetten en daadwerkelijk voetbal moet gaan kijken, scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |