ik ben voor het Japanse stel lekker puh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Japanners zijn dus echt allemaal autisten en deze speelt constant piano
Dat andere echtpaar is ook knettergek zo lijkt het
Ja ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik ben voor het Japanse stel lekker puh.
Kut aso Hollander
Stiekem ook leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is dit niet een aflevering Achter gesloten deuren ofzo?
en daar heb je sochtends tijd voor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga altijd elke ochtend in bad. Rond een uur of 6, voor ik weg moet. Als de buren daarover gaan klagen kunnen ze ook de pleures krijgen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef Wave103 het volgende:
Toevallig ken ik het 'Hollandse echtpaar'. Dit is niet nep helaas
's ochtends in bad gaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga altijd elke ochtend in bad. Rond een uur of 6, voor ik weg moet. Als de buren daarover gaan klagen kunnen ze ook de pleures krijgen
Ja hoor. 7 uur de deur uit. 6 uur op, lekker in bad rollen om op mijn gemak wakker te worden, half 7/kwart voor 7 eruit/ kleren aan even eten en gaaaaaaaan. Anders word ik chagrijnig wakker, zonder een half slaap buffertje zoquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
en daar heb je sochtends tijd voor?
is cultuur inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Japanners zijn zeer vastbesloten: ja is ja, nee is nee
's ochtends haastenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
's ochtends in bad gaandaarna van het gehaast weer opnieuw beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |