en niet gekooktquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:01 schreef De_Dorstige het volgende:
Echte bazen eten pasta naturel, zonder andere producten dus.
Niet weten dat er honderden soorten pasta bestaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelden zoveel bullshit gelezen in 1 post.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Helsinki het volgende:
(...)
En mijn favoriet: spaghetti carbonara! Fuck yeah.
Ja maar pizza is toch een groente?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:05 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht
Men dient gewoon groentes te eten.
meer dan italië weet ik ook niet dus goed geraden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Sicilië (Italië), stad kan ik niet helemaal achterhalen via deze hack.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef hairybeardyman het volgende:
Haten op pasta of pizza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk!
Dat mag jij bepalenquote:
American pizza.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef hairybeardyman het volgende:
Haten op pasta of pizza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk!
Okay, PM me maar wat foto's dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat mag jij bepalen
Maar mijn carbonara is dat in ieder geval wel. Vind ik zelf.
Maar zegt me nu wel iets, houd daar alsjeblieft eens mee op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:31 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Deze 3,5/10 vroeg jou in ieder geval niks.
Dat ziet er uit alsof het al eens gegeten en uitgekotst isquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef hairybeardyman het volgende:
Haten op pasta of pizza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk!
Als je een tampon wil hebben kun je het ook gewoon lief vragen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar zegt me nu wel iets, houd daar alsjeblieft eens mee op.
Dan wel graag een gebruikte compleet met een door een notaris opgetekend certificaat van authenticiteit en beeldmateriaal waarop je 'm inbrengt en uitneemt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:36 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Als je een tampon wil lenen kun je het ook gewoon lief vragen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |