abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143522107
Dit schooljaar ga ik aan het HBO beginnen, en afgelopen schooljaar heb ik VAVO (volwasseneducatie vorm van HAVO) afgerond. Nu heb ik dus t/m juni nog een tegemoetkoming ontvangen, en ontvang ik dus pas in september echt studiefinanciering. Klopt dit, of is dit een fout van DUO? Dat betekent dus dat ik in juli & aug niets ontvang.
404 - Not Found
pi_143522217
Je had een overbrugging aan moeten vragen.
pi_143524281
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Je had een overbrugging aan moeten vragen.
Dit dus.
Met wat geluk kun je nog contact opnemen met DUO en kijken of ze het alsnog willen geven.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:55:56 #4
401329 verified  DUO-Webcare
Dienst Uitvoering Onderwijs
pi_143547262
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:37 schreef Zwappel het volgende:
Dit schooljaar ga ik aan het HBO beginnen, en afgelopen schooljaar heb ik VAVO (volwasseneducatie vorm van HAVO) afgerond. Nu heb ik dus t/m juni nog een tegemoetkoming ontvangen, en ontvang ik dus pas in september echt studiefinanciering. Klopt dit, of is dit een fout van DUO? Dat betekent dus dat ik in juli & aug niets ontvang.
Het klopt dat je vanaf september voor het eerst je studiefinanciering ontvangt. Voor de periode tussen je oude en nieuwe opleiding kun je een overbrugging ontvangen.
Dit betekent dat je voor de maanden juli en augustus nog de tegemoetkoming scholieren kunt ontvangen. Hier lees je hoe je de overbrugging aanvraagt.

Vraag het zo snel mogelijk aan. In elk geval binnen vier maanden na einde van je oude opleiding.
We geven alleen algemene informatie op Fok!. Voor persoonlijk contact klik hier.
Volg je ons al op: Twitter of Facebook: mbo * hbo en universiteit * debiteur?
Op PM en DM gaan we niet in. www.duo.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')