Het plot van deze serie viel flink tegen (had te hoge, andere verwachtingen), maar in alle andere opzichten zó goed dat ik het toch de beste serie van de afgelopen tijd vind. Rank deze nog nét iets hoger dan Fargo, wat ik ook een fantastische serie vind (en waar ik eigenlijk weinig tot niets op aan te merken heb).quote:
Je bent een autistische kuttrein.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Series die seizoenen hebben die krampachtig uit 13 afleveringen bestaan
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Netflix met haar hipstergedrag
Nog een keer kijken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef wip_kip het volgende:
Weer een serie afgelopen wat moet ik nu met mijn leven?![]()
Begin maar met 'How i met your mother" 8 seizoenen even zo uit mijn hoofd, ben je wel even zoet meequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Los van het feit of je als mens bestaansrecht hebt als je series kijkt, is dit wat TS allemaal gezien heeft:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Prison break (voor de helft omdat het saai werd)
Dexter (idem)
Ik hoor veel over suits. Is het wat?
Klagen om niks. Wat ben jij een verzuurd persoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Wordt je niet misselijk van al dat gal?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Allesbehalvequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je bent een autistische kuttrein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |