nee, even serieus, wat kan er gebeuren, serotonine gedoe in m'n kop?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:09 schreef imikethat het volgende:
Enkel een psychose waar je in kan blijven hangen waarna je opgenomen moet worden, meer niet
Denk dat de kans dat je slecht gaat een stuk groter is ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:10 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
nee, even serieus, wat kan er gebeuren, serotonine gedoe in m'n kop?
Hmmm, maar ik wil het zo graag eens ervarenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat je slecht gaat een stuk groter is ofzo.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Psy-freak het volgende:
Ik slik medicatie waarbij ik van de arts en apotheker geen truffels bij mag kauwen.
Ik wil verdomme ook een keer trippen. Iemand een idee wat het ergste is wat er kan gebeuren?
Slik venlafaxine en dogmatil.
quote:Dogmatil
De werkzame stof in Dogmatil is sulpiride.
Sulpiride behoort tot de klassieke antipsychotica. Het vermindert in de hersenen het effect van natuurlijk voorkomende stoffen, voornamelijk dopamine. Hierdoor nemen psychosen en onrust af.
Artsen schrijven het voor bij psychose, schizofrenie, manie, onrust en duizeligheid.
Fok! is TS' epd!quote:Venlafaxine
De werkzame stof in Venlafaxine is venlafaxine.
Venlafaxine lijkt op een groep medicijnen, de serotonineheropnameremmers, ofwel SSRI's. Het regelt in de hersenen de hoeveelheid serotonine. Deze lichaamseigen stof speelt een rol bij emoties en stemmingen. Venlafaxine verbetert de stemming en vermindert angsten.
Venlafaxine heeft ook een lichte invloed op norepinefrine (noradrenaline) en dopamine, twee andere natuurlijke stoffen met effect op de stemming.
Artsen schrijven het voor bij depressie en bij angststoornissen, zoals een sociale fobie, paniekstoornis en posttraumatische stressstoornis.
Het wordt ook gebruikt bij opvliegers tijdens de overgang en bij zenuwpijn.
het gaat om een angststoornis, ik ben niet zwaar psychotischquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Drugs zijn niet voor mensen met psychische problemen.
Daarbuiten zul je met die medicatie waarschijnlijk weinig voelen van een normale dosis truffels.
Vrij zware medicatie anders voor iets kleins..quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
het gaat om een angststoornis, ik ben niet zwaar psychotisch
Is een angststoornis geen psychisch probleem dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
het gaat om een angststoornis, ik ben niet zwaar psychotisch
valt meequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vrij zware medicatie anders voor iets kleins..
jawel, maar niet zo heftigquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Is een angststoornis geen psychisch probleem dan?
Truffels kunnen je angsten aardig versterken en een bad-trip zal niet echt leuk zijn denk ik.
ja, met z'n pielemuis uit z'n broekquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is dat wat je zegt tegen kleine jochies, ja?
wil je dat ik nog gestoorder wor of waquote:
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
wil je dat ik nog gestoorder wor of wa
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt.
Maar als je toch liever op safe speelt kan je deze truffels nog nemen:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |