abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143512866
menig topic de laatste dagen al gezien/zelf geopend over deze prutsbank... nog eentje. ik open net de brievenbus en ja hoor daar ligt weer een brief tav persoon die hier niet woont. dit is al jaren zo, al paar keer over gebeld (retour terugsturen en reden vermelden helpt niet :') ). herinner me nog de laatste keer, ja nee oh nu ging ze het echt even veranderen in de administratie. niet dus.

klacht: ing die dingen regelt :') :')
pi_143512884
ING... Al jaren geleden bij weggegaan!
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_143513276
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef katindeboom het volgende:
menig topic de laatste dagen al gezien/zelf geopend over deze prutsbank... nog eentje. ik open net de brievenbus en ja hoor daar ligt weer een brief tav persoon die hier niet woont. dit is al jaren zo, al paar keer over gebeld (retour terugsturen en reden vermelden helpt niet :') ). herinner me nog de laatste keer, ja nee oh nu ging ze het echt even veranderen in de administratie. niet dus.

klacht: ing die dingen regelt :') :')
Dus als een klant zijn/haar adres niet aanpast is het de schuld van de bank?
Ik ga jou de schuld geven van de regen, net zo logisch.
pi_143513310
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef ADQ het volgende:

[..]

Dus als een klant zijn/haar adres niet aanpast is het de schuld van de bank?
Ik ga jou de schuld geven van de regen, net zo logisch.
nee lul ik moet in eerste plaats die post niet meer ontvangen.. dat kan ing aanpassen. nouja blijkbaar niet dus. :')
pi_143513417
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:17 schreef katindeboom het volgende:

[..]

nee lul ik moet in eerste plaats die post niet meer ontvangen.. dat kan ing aanpassen. nouja blijkbaar niet dus. :')
Jij bent niet gerechtigd om het adres te wijzigingen, dus de bank doet het goed.
Dat het irriterend is klopt natuurlijk. Ik krijg nog steeds post van erren idioot die hier 15! jaar geleden woonde. Oud papier doos wacht er op.
pi_143513418
Gewoon de kachel in die papieren.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_143513488
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:20 schreef ADQ het volgende:

[..]

Jij bent niet gerechtigd om het adres te wijzigingen, dus de bank doet het goed.
Dat het irriterend is klopt natuurlijk. Ik krijg nog steeds post van erren idioot die hier 15! jaar geleden woonde. Oud papier doos wacht er op.
nou elke keer dat ik belde zeiden ze dat ze het gingen veranderen dus dat moet kunnen. achterop de enveloppen staat ook de mogelijkheid te retouren met reden. dat zou natuurlijk moeten werken.
pi_143513906
Hoofdletters, gebruik ze.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143523482
Onterechte klacht, het is de schuld van de rabobank.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')