Dus als een klant zijn/haar adres niet aanpast is het de schuld van de bank?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef katindeboom het volgende:
menig topic de laatste dagen al gezien/zelf geopend over deze prutsbank... nog eentje. ik open net de brievenbus en ja hoor daar ligt weer een brief tav persoon die hier niet woont. dit is al jaren zo, al paar keer over gebeld (retour terugsturen en reden vermelden helpt niet). herinner me nog de laatste keer, ja nee oh nu ging ze het echt even veranderen in de administratie. niet dus.
klacht: ing die dingen regelt![]()
nee lul ik moet in eerste plaats die post niet meer ontvangen.. dat kan ing aanpassen. nouja blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef ADQ het volgende:
[..]
Dus als een klant zijn/haar adres niet aanpast is het de schuld van de bank?
Ik ga jou de schuld geven van de regen, net zo logisch.
Jij bent niet gerechtigd om het adres te wijzigingen, dus de bank doet het goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:17 schreef katindeboom het volgende:
[..]
nee lul ik moet in eerste plaats die post niet meer ontvangen.. dat kan ing aanpassen. nouja blijkbaar niet dus.
nou elke keer dat ik belde zeiden ze dat ze het gingen veranderen dus dat moet kunnen. achterop de enveloppen staat ook de mogelijkheid te retouren met reden. dat zou natuurlijk moeten werken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:20 schreef ADQ het volgende:
[..]
Jij bent niet gerechtigd om het adres te wijzigingen, dus de bank doet het goed.
Dat het irriterend is klopt natuurlijk. Ik krijg nog steeds post van erren idioot die hier 15! jaar geleden woonde. Oud papier doos wacht er op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |