ik ben katholiek dus het maakt niks uits.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Doe even normaal, eert God, de vader.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Make that the cat wise..quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Omdat ik een ongevoelige botte boer ben
hail satanquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Het klinkt een stuk dommer en past dus waarschijnlijk wel bij je. Ik zeg: blijven doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:25 schreef katindeboom het volgende:
Ik weet niet hoezo, maar sinds kort zeg ik godverredomme in plaats van godverdomme, dus met een extra lettergreep. Ik vind dit veel beter klinken eigenlijk.![]()
Wat is nu de klacht godverredomme/godverdomme dan, TS? Wel nu, de klacht is dat ik hier nu pas achterkom. En dus al een heel leven een woord gebruik zonder de ware potentie ervan te hebben benut al die tijd. Zeg nou zelf, het klinkt toch een stuk beter? Zeg maar na: godverredomme, godverredomme GOD-VER-RE-DOMME!
Dit was mijn klacht en daar zult u het mee moeten doen.
30 cm diepquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee, je bent diep van binnen gewoon een skeetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |