Dude. Onder de 1 gelden andere regels. Deze regel zat zelfs in mijn Citotoets.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, er wordt toch niet gezegd 'de helft KEER de helft', gewoon 2x de helft. Als je 2x 2 euro hebt, dan is het toch ook 4?
Maar, als je twee keer een halve euro schuld hebt, dan is het toch ook gewoon een euro schuld? Geen kwartje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dude. Onder de 1 gelden andere regels. Deze regel zat zelfs in mijn Citotoets.
Wacht. Nu begin ik ook te twijfelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar, als je twee keer een halve euro schuld hebt, dan is het toch ook gewoon een euro schuld? Geen kwartje?
Maar als ik bij jou door 2x een halve euro te lenen een kwartje schuld heb, dan wil ik wel even een kredietje afsluitenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wacht. Nu begin ik ook te twijfelen.
NOT!
Twee opties:quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Godver, weer die 2X de helft discussie.
Dan mag jij het gedeelte van lezen en rekenen nog wel een keer opnieuw doen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dude. Onder de 1 gelden andere regels. Deze regel zat zelfs in mijn Citotoets.
Wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:50 schreef Yaros het volgende:
Heb je de inflatie van de afgelopen 7 jaar al gecheckt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |