Zo gemeen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
Daarna studio sport eredivisie, ik las een SC mannenavondje in. Mag wel weer een keer!
Vrouwtjes ga lekker tutten! Na 23:00 uur mogen jullie weer irriteren! Have fun!
Ik zou niemand en niets meer vertrouwen als ik jou was..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het nieuws, klinkt als een betrouwbare bron.
Ik geloof wel dat die leeuw Andy Serkis was. Get it.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou niemand en niets meer vertrouwen als ik jou was..
Dat met die leeuw was vast ook wel een circus-act
Maar wie gaat er dan op jullie letten, heb je daar al over nagedacht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is al zolang geleden. Zoals Joez zegt, dat mag wel weer een keer.
Jian mod wel even voor jequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan op jullie letten, heb je daar al over nagedacht?
Jian natuurlijk. Wie anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan op jullie letten, heb je daar al over nagedacht?
Ja dat zou mooi zijn, voelen we ons niet zo bekeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]Mannenavond loopt goed, hopelijk zijn ze niet aan het lurken
Je mag een avondje fluffen als je perse wil?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Ygritte het volgende:
Mannenavond?![]()
(dit is eigenlijk een verkapte 'mag ik dan ook komen')
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Joden zijn cool. Ze zijn een beetje de Galliërs uit Asterix en Obelix in het Midden-Oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |