Saaiquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Afgemeten, klaar, ga maar ergens in een hoekje zitten grienen
Heb niet veel tegen Ajax hoor, ben alleen niet voor de favoriet. Vind het ook al jaren een saai elftal met weinig cultheldenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen als je uit Arnhem komt ...
Nee. Maar geef ff antwoord dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij in dat bad blijven zitten, hopend op de next in line?
lol. Dat is de dochter des huizes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is er een full version dan? Heb t van geenstijl, staat nu op frontpage.
Met dit filmpje hebben ze dr ouders gechanteerd. Helaas is ze redelijk incognitoquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Dat is de dochter des huizes.
Ja het is duidelijk stiekem gemaakt, iedereen stil en shit. Sneaky mofo's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met dit filmpje hebben ze dr ouders gechanteerd. Helaas is ze redelijk incognito
lol en er is ook nog voor betaald denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja het is duidelijk stiekem gemaakt, iedereen stil en shit. Sneaky mofo's.
Yup, stond erbij ja. Gelukkig heeft kleine Dries 't wel naar z'n zin gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en er is ook nog voor betaald denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |