Ik snap dat ze haar nepborsten niet onder een gordel wil hebben, maar dat ze haar heupgordel niet vast had, was wel redelijk kansloos.quote:
Whaha... dat spelletje heb ik ook eens geprobeerd ja! Dan lijkt me gitaar spelen idd beter...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel stuk beter voor je grijze massa dan cookie clicker.En van vroeger weet ik dat oefenen soms wel leuk is, maar soms heb je dan ook een periode dat het opeens niet beter gaat, zelfs als je oefent. Dat zijn de afhaakmomenten.
Ja dat had ik ook bij WOW... met 3 karakters telkens weer rond het zelfde level de motivatie verliezen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer toen ik nog piano speelde, dat ik toen soms een ingewikkeld stuk oefende en dat ik dan steeds weer ergens vastliep. Dan oefende ik dat stukje en liep ik weer ergens anders vast etc. Uiteindelijk kun je dan helemaal vast komen te zitten in zo'n stuk en dan heb je echt geen zin meer.
Die schoot los geloof ik...quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat ze haar nepborsten niet onder een gordel wil hebben, maar dat ze haar heupgordel niet vast had, was wel redelijk kansloos.
Het is de bedoeling dat het er zo uit ziet. Er staan wel meer van dat soort filmpjes online.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat ze haar nepborsten niet onder een gordel wil hebben, maar dat ze haar heupgordel niet vast had, was wel redelijk kansloos.
Frustrerende momenten, ik heb ze al gehad. Zit er nu in één. Maar het fijne na zo'n dag is dat het morgen opeens weer allemaal beter gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heel stuk beter voor je grijze massa dan cookie clicker.En van vroeger weet ik dat oefenen soms wel leuk is, maar soms heb je dan ook een periode dat het opeens niet beter gaat, zelfs als je oefent. Dat zijn de afhaakmomenten.
Een normale gordel schiet natuurlijk niet los, die muts heeft dat ding niet goed genoeg dicht gedaan. Ik vond haar niet echt aantrekkelijk, een beetje een zloty hoertje eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die schoot los geloof ik...
Al moet ik eerlijk zeggen dat dat niet hetgeen was waar mijn aandacht het meest op gefocust was
Dat probleem met strummen irriteerde me vandaag. Die vent in dat Snow Patrol filmpje vermeldde ook helemaal niet dat je bij de D alleen de onderste 4 snaren moet spelen. Dat deed ik dus steeds fout.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frustrerende momenten, ik heb ze al gehad. Zit er nu in één. Maar het fijne na zo'n dag is dat het morgen opeens weer allemaal beter gaat.
Positief denken!quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Frustrerende momenten, ik heb ze al gehad. Zit er nu in één. Maar het fijne na zo'n dag is dat het morgen opeens weer allemaal beter gaat.
Maar jij hebt dan natuurlijk ook veel leukere dames voor het oprapenquote:Op zondag 17 augustus 2014 03:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Een normale gordel schiet natuurlijk niet los, die muts heeft dat ding niet goed genoeg dicht gedaan. Ik vond haar niet echt aantrekkelijk, een beetje een zloty hoertje eigenlijk.
Het gaat meer om het irritante gedrag. Ik vind er niets aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan natuurlijk ook veel leukere dames voor het oprapen![]()
Mijn ideaalbeeld is het ook niet.
Dat boeit toch niet, je hoeft er niet mee te trouwen hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat meer om het irritante gedrag. Ik vind er niets aan.
Voor mij maakt het zo'n vrouw echt onaantrekkelijk en fake.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet, je hoeft er niet mee te trouwen hoor.
Ik wist niet dat we het daar over gehad hadden maar alsjeblieft dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een Wodka-Dr Pepper was een goed idee van jou. Een gewone wodka-cola vind ik niet lekker.
Zou mij voor "een avondje plezier" niet boeien...quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor mij maakt het zo'n vrouw echt onaantrekkelijk en fake.
Een tijdje geleden had je het erover dat je twee DR Peppers had en een fles wodka. Ik had er nog nooit aan gedacht om die te mixen. Het smaakt goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we het daar over gehad hadden maar alsjeblieft dan.
Dat dronk je op je verjaardagquote:Op zondag 17 augustus 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we het daar over gehad hadden maar alsjeblieft dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |