pancetta!quote:
Die van eerder was de shit. Eigenlijk zijn ze allemaal de shit. Moeilijk kiezen. Plus ik hou van variaties, dus nieuwe UI's zijn op komst. Rise of the Planet of the UI's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik. Die van eerder vanavond vond ik vaag. Ben je nog een beetje zoekende naar een goede of wissel je sowieso graag af?
Vanavond nog gegeten. Schuld van de slowchat met al die praatjes over bacon.quote:
Ok, ik laat me wel verrassen. Maar deze vind ik leuk want had je vanaf het begin toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die van eerder was de shit. Eigenlijk zijn ze allemaal de shit. Moeilijk kiezen. Plus ik hou van variaties, dus nieuwe UI's zijn op komst. Rise of the Planet of the UI's.
Ja ik begrijp dat het een hele herkenbare UI is. Soort van hedendaagse Braveheart.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ik laat me wel verrassen. Maar deze vind ik leuk want had je vanaf het begin toch?
Weet nog dat ik in het begin altijd baalde als ik hem zag bij discussies, kwam jij je er ook nog even tegen aan bemoeien. En ik maar uitleggen keer op keer.
Er zit nog wel wat vocht onder de toppen maar het neemt af, Heb vandaag veel gespeeld, ik voel ze maar niet noemenswaardig. Er was een dag dat ik de hele dag kloppende vingertoppen had, ook als ik niet speelde.quote:
Kun je al wat liedjes spelen, of is het nog ploeteren?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat vocht onder de toppen maar het neemt af, Heb vandaag veel gespeeld, ik voel ze maar niet noemenswaardig. Er was een dag dat ik de hele dag kloppende vingertoppen had, ook als ik niet speelde.
Maar al met al best snel doorheen gekomen.
Nou Braveheart is niet het eerste wat in me opkwam hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat het een hele herkenbare UI is. Soort van hedendaagse Braveheart.![]()
Ik ga Shrink (2009) met Kevin Spacey (en ook Robin Williams) kijken.
Ik snap het. Het was zeker Che Guevara, of een andere legendarische vrijheidsheld. Vind ik ook goed hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou Braveheart is niet het eerste wat in me opkwam hoor.
Titel zegt me niets natuurlijk.
Have fun!
Shrink is ook niet zo'n goede film, zo te lezen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap het. Het was zeker Che Guevara, of een andere legendarische vrijheidsheld. Vind ik ook goed hoor.![]()
Misschien een andere keer Shrink kijken. Workaholics is op Comedy Central.
Oh jawel, lijkt me juist een film die ik kan waarderen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Shrink is ook niet zo'n goede film, zo te lezen.
Mja, laten we het erop houden dat ik al veel meer kan dan een week geleden en dan ik akkoorden makkelijker kan pakken. En dat ik het voorlopig op GGDDCCCC houd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je al wat liedjes spelen, of is het nog ploeteren?
Hmm, ik lees nu wat andere en betere commentaren. Lijkt me nu wel een interessante film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh jawel, lijkt me juist een film die ik kan waarderen.
Workaholics is gewoon de shit.
Beetje jammer dat ik me geen personages voor de geest kan halen die beter voldoen. Een beetje een Cartman misschien. Ben jij dik?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap het. Het was zeker Che Guevara, of een andere legendarische vrijheidsheld. Vind ik ook goed hoor.![]()
Misschien een andere keer Shrink kijken. Workaholics is op Comedy Central.
Weet er niet veel van, behalve dat het een psychiater is die zelf een beetje depri is en een beetje rock&roll is. Sowieso is Kevin Spacey gewoon een baas, en ik zag dat een acteur uit Breaking Bad ook erin zit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik lees nu wat andere en betere commentaren. Lijkt me nu wel een interessante film.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om spiergeheugen op te bouwen en dat kan alleen maar door saaie herhalingen. Valt de overlast voor de buren een beetje mee, denk je? Ik denk er ook een beetje aan een gitaar te kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, laten we het erop houden dat ik al veel meer kan dan een week geleden en dan ik akkoorden makkelijker kan pakken. En dat ik het voorlopig op GGDDCCCC houd.
In principe zou ik al meer kunnen spelen, en dat probeer ik ook af en toe wel maar daar raak ik van in de war als ik dat teveel doe, want bij die GGDDCCCC is er al teveel om op te letten. Zoveel kennis in één keer is een beetje overweldigend voor me.
Cartman?quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik me geen personages voor de geest kan halen die beter voldoen. Een beetje een Cartman misschien. Ben jij dik?
De titel zegt me niets, maar ik zie tosh?
Gelukkig maar...quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat vocht onder de toppen maar het neemt af, Heb vandaag veel gespeeld, ik voel ze maar niet noemenswaardig. Er was een dag dat ik de hele dag kloppende vingertoppen had, ook als ik niet speelde.
Maar al met al best snel doorheen gekomen.
Kevin Spacey is inderdaad een beste baas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet er niet veel van, behalve dat het een psychiater is die zelf een beetje depri is en een beetje rock&roll is. Sowieso is Kevin Spacey gewoon een baas, en ik zag dat een acteur uit Breaking Bad ook erin zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |