SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inb4 goeie tt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die trainingskaartjes gebruikenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:17 schreef Rijst het volgende:
eerste pot 4-1 gewonnen. lang geleden dat het zo makkelijk ging. nou hier mn team
[ afbeelding ]
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Iemand heeft Frank een flinke beuk op zijn kop gegeven
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooi team, ik zou alleen voor SIF Di Natale op Cam gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:17 schreef Rijst het volgende:
eerste pot 4-1 gewonnen. lang geleden dat het zo makkelijk ging. nou hier mn team
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb met nif Tevez gespeeld. Een van de beste cam's uit het spel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team, ik zou alleen voor SIF Di Natale op Cam gaan
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
kut team grgrquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:17 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]![]()
heeft Di maria eigenlijk 2 91 kaartenof is de TOTS opgehoogd en staat het fout op futbin?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij heeft een MOTM gekregen voor de CL finale terwijl hij in het BBVA TOTSzat Beiden 91 dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
heeft Di maria eigenlijk 2 91 kaartenof is de TOTS opgehoogd en staat het fout op futbin?
Elke dag![]()
hmm oke, thnxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft een MOTM gekregen voor de CL finale terwijl hij in het BBVA TOTSzat Beiden 91 dusPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan niet met slappe spelers omgaan. Worden altijd veel te makkelijk van de bal gezet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team, ik zou alleen voor SIF Di Natale op Cam gaan
2e potje ging ook lekker![]()
![]()
![]()
Gewoon nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb met nif Tevez gespeeld. Een van de beste cam's uit het spel.![]()
Dat van Vloet kan gebeuren, wat wel matig is, is dat hij niet even gaat kijken hoe het met Amieux ging.![]()
Zijn ze de vogelpoep nou gewoon vergeten te monteren?
Elke dag![]()
twitter:edwinwinkels twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:25:39Mogelijk geval ebola in Alicante, Costa Blanca. Patiënt geïsoleerd in ziekenhuis. Protocol overheid geactiveerd. reageer retweet
![]()
Louis weet volgens mij niet wat verdict betekentDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oke en nu?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 23:25:39Mogelijk geval ebola in Alicante, Costa Blanca. Patiënt geïsoleerd in ziekenhuis. Protocol overheid geactiveerd. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |