Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Dan neem je zeker direct een seizoenskaartquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die speler gaat Hans Nijland kopen voor mij.
Eigenlijk zou ik dat alleen al voor Nick moeten doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan neem je zeker direct een seizoenskaart
Ik zeg niets over de verdediging en ik zei er al bij dat het inderdaad NAC is. Zou fijn zijn als je wel leest wat ik zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot toch op joh. Ze hadden in de 1ste helft gewoon achter kunnen staan tegen NAC. Die verdediging is om te janken en jij hebt het over mooie combinaties![]()
![]()
Met een degelijke keeper had NAC hier gewoon kans gemaakt vandaag.
*Ajax v PSVquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de verdediging en ik zei er al bij dat het inderdaad NAC is. Zou fijn zijn als je wel leest wat ik zeg.En ja, er zaten hele mooie combinaties tussen. De enige waar de keeper mis zat waren die twee vrije trappen van Depay en de eigen goal, maar dan zijn er nog drie over. Bovendien had Ajax tegen Vitesse ook een blunderende keeper tegenover zich, dus als je die PSV-goals niet wegstreept tellen die van Ajax ook niet.
Conclusie is gewoon dat PSV een betere indruk maakt tegen zwakkere tegenstanders. Ben benieuwd wat Ajax morgen doet. En volgende week PSV - Ajax toch?
Denk je dat ik dit allemaal ga lezen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de verdediging en ik zei er al bij dat het inderdaad NAC is. Zou fijn zijn als je wel leest wat ik zeg.En ja, er zaten hele mooie combinaties tussen. De enige waar de keeper mis zat waren die twee vrije trappen van Depay en de eigen goal, maar dan zijn er nog drie over. Bovendien had Ajax tegen Vitesse ook een blunderende keeper tegenover zich, dus als je die PSV-goals wegstreept tellen die van Ajax ook niet.
Conclusie is gewoon dat PSV een betere indruk maakt tegen zwakkere tegenstanders. Ben benieuwd wat Ajax morgen doet. En volgende week PSV - Ajax toch?
Ik denk dat hij wel eens van grote waarde kan zijn voor dit PEC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Necid wordt door sommige mensen hier overschat.
Inderdaad. Ik denk niet dat Nick je avanches momenteel serieus wil nemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat alleen al voor Nick moeten doen.
Ajacieden hier denken dat Ajax van alles en iedereen gaat winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, mensen die denken dat Ajax ruim gaat winnen van PSV. Die wedstrijden staan altijd op zichzelf.
Door mij ook. Maar toch was zijn invalbeurt niet slecht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Necid wordt door sommige mensen hier overschat.
Mijn wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk niet dat Nick je avanches momenteel serieus wil nemen.
Precies, die negeer je maar even. Toch vrij essentieel. Vandaar dat ik moest lachen.quote:
Je zei dat ze kampioen konden worden. Heeft niks met NAC te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
en ik zei er al bij dat het inderdaad NAC is. Zou fijn zijn als je wel leest wat ik zeg.![]()
Precies, 3 goals waarvan één toen het nog gelijk op ging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
De enige waar de keeper mis zat waren die twee vrije trappen van Depay en de eigen goal,
Dus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
. Bovendien had Ajax tegen Vitesse ook een blunderende keeper tegenover zich,
Uh, Ajax heeft geen zwakkere tegenstanders gehad. Waar haal je dit vandaan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
Conclusie is gewoon dat PSV een betere indruk maakt tegen zwakkere tegenstanders.
Ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd wat Ajax morgen doet. En volgende week PSV - Ajax toch?
Die was niet goed bij zijn appel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:50 schreef alors het volgende:
Bij Fortes moet ik denken aan Fortes Rodriguez
Wat een gelul zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
Ajacieden hier denken dat Ajax van alles en iedereen gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |