vent ga jezelf met een schep bewerken..quote:
Ow hoi Baaj, ik had niet eens gezien dat het een topic van jou was, anders had ik zonder een specifiek deel te quoten dat plaatje erin kunnen gooienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vent ga jezelf met een schep bewerken..
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vent ga jezelf met een schep bewerken..
jongens de piep is nog niet geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow hoi Baaj, ik had niet eens gezien dat het een topic van jou was, anders had ik zonder een specifiek deel te quoten dat plaatje erin kunnen gooien
Ja daarom kocht ik er ook maar een, maar ik ken de smaak en dit smaakt gewoon niet naar desperado maar écht naar pis met prik, snap er niks van..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind zo'n Desperados soms nog wel aardig, maar het moet er echt bij 1 blijven. Zo'n drankje dat bijzonder snel gaat tegen drinken.
welk plaatjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow hoi Baaj, ik had niet eens gezien dat het een topic van jou was, anders had ik zonder een specifiek deel te quoten dat plaatje erin kunnen gooien
Alsof dat het voor jou lekkerder zal doen smaken. Ben je er nou nog niet achter dat je niet op het andere geslacht valt? Hou je zelf eens niet zo voor de gek telkensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Naja fuck it ik drink het gewoon op, ik fantaseer wel dat het van een mooie jonge meid is oid.
uit de AH in heerenveen? want dan heb je hetzelfde pak waar ik een uit heb getrokkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb net twee desperado flesjes op uit een drie pak, was al aangebroken, op en ik zou het eens kunnen zijn met de klacht als ik wist hoe urine smaakt.
vriendje, ik ben alles en niks. Dus zowel homofiel als niet homofiel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alsof dat het voor jou lekkerder zal doen smaken. Ben je er nou nog niet achter dat je niet op het andere geslacht valt? Hou je zelf eens niet zo voor de gek telkens![]()
Ja hallo ik ben geen gare japanner, lijkt me echt ranzig net als poep op je brood smeren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
uit de AH in heerenveen? want dan heb je hetzelfde pak waar ik een uit heb getrokken
Gewoon keertje proberen hoe urine smaakt, in japan doen ze het constant door zichzelf te vermommen als toiletje.
Wie smeert er nou weer poep op zn brood.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben geen gare japanner, lijkt me echt ranzig net als poep op je brood smeren.
Dit ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind zo'n Desperados soms nog wel aardig, maar het moet er echt bij 1 blijven. Zo'n drankje dat bijzonder snel gaat tegen drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |