kennelijk wordt die mening niet gedeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Want Identity is 3 keer zo goed!
The Spectacular Now is voor 13 jarige meids, daarom.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
kennelijk wordt die mening niet gedeeld.
Ok. Maar misschien voor die doelgroep een topper.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
The Spectacular Now is voor 13 jarige meids, daarom.
Maar het was matig geacteerd en matig script.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok. Maar misschien voor die doelgroep een topper.
IMDB zit vol met film-hippies die koste wat het kost blockbusters moeten afkraken om vervolgens een kutfilm met een budget van 500 duizend euro de hemel in te prijzen als een 'work of art' .quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Lollertrolle het volgende:
IMDB is dan ook nogal biased. Kijk dit bijvoorbeeld. Lincoln (2012) - IMDb
Lincoln. Één van DE saaiste films ooit gemaakt. Ben de bioscoop uitgelopen een 7,4. Wat een onzin. Hoogstens een 2 waard vanwege de moeite.
ik vertrouw op je onderbouwde oordeel maar het is niet zo dat jouw mening zwaarder weegt dan die van een ander die het wel een goede film vindt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Maar het was matig geacteerd en matig script.
Short Term 12 is bijvoorbeeld ook wel een chimeid flick, maar die zou ik ook gewoon een 8 geven, ongeacht het feit dat de film mij niets deed.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
IMDB zit vol met film-hippies die koste wat het kost blockbusters moeten afkraken om vervolgens een kutfilm met een budget van 500 duizend euro de hemel in te prijzen als een 'work of art' .
Daarom scoren actiefilms bijna altijd laag want ja, dat is voor het domme volk. Maar wel een 8 geven voor een doorsnee drama-film.
Het beste voorbeeld is The Shawshank Redemption. Een doorsnee gevangennisfilm waar bijna niemand ooit van heeft gehoord. Het staat op #1 door al die kut hippies.
ik heb de film ook gezien en hij is zeker meer dan een 2 waard. Ik denk dat ik hem een 7 heb gegeven op imdb. Dat ga ik nu checken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:25 schreef Lollertrolle het volgende:
IMDB is dan ook nogal biased. Kijk dit bijvoorbeeld. Lincoln (2012) - IMDb
Lincoln. Één van DE saaiste films ooit gemaakt. Ben de bioscoop uitgelopen een 7,4. Wat een onzin. Hoogstens een 2 waard vanwege de moeite.
Het blijkt dat ik een 6 heb gegeven. Wel voldoende dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb de film ook gezien en hij is zeker meer dan een 2 waard. Ik denk dat ik hem een 7 heb gegeven op imdb. Dat ga ik nu checken.
Triest geval dat je bent. Leer echte goede films waarderenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb de film ook gezien en hij is zeker meer dan een 2 waard. Ik denk dat ik hem een 7 heb gegeven op imdb. Dat ga ik nu checken.
het ging mij meer om wat hij over the Shawshank Redemption zegt. Dat is nou echt een film die vanaf minuut 1 indruk maakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor.
Zoveel actiefilms worden random afgekraakt op die boards daar.
ja hoor nu ben ik een triest geval omdat ik een film die voor jou te zwaar was wel kon waarderenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Triest geval dat je bent. Leer echte goede films waarderen
Marvelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
het ging mij meer om wat hij over the Shawshank Redemption zegt. Dat is nou echt een film die vanaf minuut 1 indruk maakt.
En het overgrote deel van de actiefilms is ook kut. Transformers, die marvel shit etc is om te huilen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |