Hee frank kan ik 1750 euro van je lenen voor een date ervaring met anna ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Van te veel bier gaat 'ie inderdaad schutteren.
ohquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:08 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb Schutters nog nooit gedronken, trouwens.
Dus dronken ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:10 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Whiskey-Cola ftw!
Nu al een halve fles leeg, ga voor de hele.
Waarom die smiley die zich lijkt te schamen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:10 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Whiskey-Cola ftw!
Nu al een halve fles leeg, ga voor de hele.
Kom vanavond maar langs popje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Valt mee, straks wel. Probeer me vanavond maar te hosselen, niet nu.
Je neemt maar genoegen met Wil, die kost slechts 50 piek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hee frank kan ik 1750 euro van je lenen voor een date ervaring met anna ?
Je hebt ook niks voor me over he ???quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je neemt maar genoegen met Wil, die kost slechts 50 piek.
Ja jammer, als je daar vanavond mee kwam dan had je een kans, nu ben ik nuchter genoeg om je af te wijzen.quote:
Dan wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Ja jammer, als je daar vanavond mee kwam dan had je een kans, nu ben ik nuchter genoeg om je af te wijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |