ik moet hier een traantje van wegpinken. Dit maakt me emotioneel. Oxy88 is een baas, deze man weet..!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef oxy88 het volgende:
Gewoon Oblomov uit de fles klappen als een ekte baas
Ik heb een digitale knuffel voor je over, eentje waarbij onze zwaarden elkaar niet kruisen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor me over he ???
Sowieso, goed idee. Gaat niet tegen vallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef skippy22 het volgende:
Morgen maar naar de supermarkt om een krat pitt pauper bier te halen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb een digitale knuffel voor je over, eentje waarbij onze zwaarden elkaar niet kruisen.
Vind je die gore bocht echt lekker ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef Studeur het volgende:
Is mijn vaste merk geworden na een tijd waarin ik geen geld had.
Nu heb ik wel geld en drink ik nog steeds schutters, ik vind het uiterst prima en de portemonnee merkt er bijna niks van! 2 euro per sixpack, dat dit kan in nederland
leuk woord hoor dat gore bocht, maar ja ik vind het serieus lekker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vind je die gore bocht echt lekker ?
Nog nooit goed bier gehad zeker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
leuk woord hoor dat gore bocht, maar ja ik vind het serieus lekker.
niet zo zeiken, bier is bier en het doet zn werk.quote:
ER ZIT MAAR 5% INquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
niet zo zeiken, bier is bier en het doet zn werk.
als je een echt speciaalbiertje wil dan is dat natuurlijk wel meer genieten dan dit, maar who cares, BIER IS BIER.
2 kratten van die bocht ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom heb je er ook meer van nodig.
Je weet niet eens wat echt bier is amateur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
bocht
haten op bier
zuip gewoon door en zeik niet zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |