Ja oké, als je veel games speelt snap ik wel dat het handig is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:44 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Met games = het super tof. In excel werken ook, met alles eigenlijk. Je kan je duim er gewoon op laten rusten terwijl je niks indrukt. En je kent binnen 1,5 uur alle nummer uit je hoofd. Veder kan je ook bijv. nummer 8 en 9 uit elkaar halen omdat elk knopje iets anders staat.
Je kan ook 1 instellen als google chrome openen, 2 als alles sluiten 3 als task manager etc. etc. Heb zo een paar snelkoppelingen naar games op de muis staan. Had eerst ook een knopje om de pc af te sluiten. Dat raad ik afquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, als je veel games speelt snap ik wel dat het handig is.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:51 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Je kan ook 1 instellen als google chrome openen, 2 als alles sluiten 3 als task manager etc. etc. Heb zo een paar snelkoppelingen naar games op de muis staan. Had eerst ook een knopje om de pc af te sluiten. Dat raad ik af
Heb hem origineel gekocht voor de pasvorm voor je hand. Hij houd echt super tof vast! Bijna net zo toff als je pener, veder had ik iets van 70 euro betaald?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Mja, vind het zelf een beetje overbodig allemaal. Zal ook wel teringduur zijn, of niet?
70 euro voor een muis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:54 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Heb hem origineel gekocht voor de pasvorm voor je hand. Hij houd echt super tof vast! Bijna net zo toff als je pener, veder had ik iets van 70 euro betaald?
Als je de hele dag aan het gamen bent is het misschien een klein bedrag om zo RSI te voorkomen.quote:
Dat is ook wel weer zo inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je de hele dag aan het gamen bent is het misschien een klein bedrag om zo RSI te voorkomen.
Anders kom je ook in de knoop met de bijeffecten van gamen en kan je voor je broodnodige orgasmes ook niet meer masturberenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo inderdaad.
hehehquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anders kom je ook in de knoop met de bijeffecten van gamen en kan je voor je broodnodige orgasmes ook niet meer masturberen.
ben gewoon jelly dat ik het niet kan betalenquote:
Sorryquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben gewoon jelly dat ik het niet kan betalen
zou me altijd een Mechanisch keyboard kopen, vooral omdat je Razer koopt als je gamed. Non mechanical keyboards voor gamingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:35 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
[..]
Dit bagger ding
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:19 schreef Michielos het volgende:
Non mechanical keyboards voor gaming
waarom zou je dat willen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |