of je loopt naar de blokker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:37 schreef ADQ het volgende:
Touw in benzine dopen.
Fles leeg drinken en koelen.
Koud water in een emmer gieten.
Touw om koude fles binden, net onder de plek waar de hals begint.
Touw aansteken.
Na verloop van tijd fles pakken en in koude water mikken.
Als het goed is klapt de hals er af.
Emmer zand pakken, fles met open kant er in steken en een paar dagen ronddraaien er in.
Als alle scherpe randen verdwenen zijn heb je een bierglas.
Spoelen, vullen, proost!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:44 schreef Spongeboss het volgende:
Jupiler flesjes zijn maar 25 cl toch?
Niet verkrijgbaar in krat....quote:
Godverdomme.quote:
Daar kocht ik -serieus- strijkers bij een benzinestation. Apart land. En die hoertjes langs de weg...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Facepalm het volgende:
Ik was laatst in Tsjechië en daar verkopen ze gewoon 1,5L flessen bier in de supermarkt, hele pallets vol.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Daar kocht ik -serieus- strijkers bij een benzinestation. Apart land. En die hoertjes langs de weg...
Apart land, we kwamen vanuit een neerslachtig bos zo een Landal oase in. Wij een volle kar voor een paar tientjes, de locals een paar producten die ze net konden betalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef Facepalm het volgende:
[..]![]()
Prachtig land. In de trein daar verkochten ze halve liters bier voor anderhalve euro, beste treinreis ooit.
Dat is de mindere kant natuurlijk. Al had ik niet echt de indruk dat men daar arm was, maar ik ben niet buiten de steden geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Apart land, we kwamen vanuit een neerslachtig bos zo een Landal oase in. Wij een volle kar voor een paar tientjes, de locals een paar producten die ze net konden betalen.
Buiten de steden is het om te huilenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Dat is de mindere kant natuurlijk. Al had ik niet echt de indruk dat men daar arm was, maar ik ben niet buiten de steden geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |