Ik herken het ja, ik zit er nu in één waar duidelijke regels zijn over co-schap en er maar één herpederp zit die loopt te zaniken over coschap en er heel duidelijk niet mee om kan gaan maar nog niet zo erg dat het bloedonderdenagelsvandaanergelijk is. Ik vind persoonlijk dat ze te veel clan wars doen en doe maar de helft mee tegenwoordig, anders kan ik niet sparen voor upgradesquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:10 schreef FRDeventer het volgende:
Word echt moe van al die kiddies die in een clan lopen te bedelen voor co of oudste. Zat in een redelijk fanatieke clan met mensen die zich gedroegen maar die is ineens leeg gelopen. Iemand nog een plekje over in een clan met fanatieke clanwars? Ben level 43, boogjes, reuzen en barbaren level 4
Allemaal oudsten in jouw clan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik herken het ja, ik zit er nu in één waar duidelijke regels zijn over co-schap en er maar één herpederp zit die loopt te zaniken over coschap en er heel duidelijk niet mee om kan gaan maar nog niet zo erg dat het bloedonderdenagelsvandaanergelijk is. Ik vind persoonlijk dat ze te veel clan wars doen en doe maar de helft mee tegenwoordig, anders kan ik niet sparen voor upgrades. Zoek ff naar leuvenheim anders maar het kan zijn dat we vol zijn
.
Jaquote:
Hoezo zou je niet kunnen sparen voor upgrades? Hoor mensen in mijn clan er ook over, juist door die clanwars zou je toch makkelijker upgrades moeten kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik herken het ja, ik zit er nu in één waar duidelijke regels zijn over co-schap en er maar één herpederp zit die loopt te zaniken over coschap en er heel duidelijk niet mee om kan gaan maar nog niet zo erg dat het bloedonderdenagelsvandaanergelijk is. Ik vind persoonlijk dat ze te veel clan wars doen en doe maar de helft mee tegenwoordig, anders kan ik niet sparen voor upgrades. Zoek ff naar leuvenheim anders maar het kan zijn dat we vol zijn
.
In theorie zou dat wel moeten inderdaad maar ik heb blijkbaar geen zicht op hoeveel er nodig zijn voor een oorlog dus ga ik elke keer volledig all in met een bende reuzen, twee healers, een aantal tovenaars en voor de rest allemaal boogjes en muurbrekers dus het kost me te veel. Ik heb echt bijna nooit winst gehaald met een aanvalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet kunnen sparen voor upgrades? Hoor mensen in mijn clan er ook over, juist door die clanwars zou je toch makkelijker upgrades moeten kunnen krijgen?
Wel ff vanuit gaan dat je 2 keer minimaal 1 ster pakt. Dan pak je tijdens het aanvallen wat grondstoffen en na afloop pak je 20 (?? Ofzo)% als je verliest en 100% als je wint.
Als wij CW verliezen dan pak ik meestal nog 150k elixer en goud. Tegenover aanvallen ongeveer 1.5k duister en 125k elixer kost.
nou ja duister technisch maak ik ook verlies, maar duister houdt de bouwers niet aan het werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
In theorie zou dat wel moeten inderdaad maar ik heb blijkbaar geen zicht op hoeveel er nodig zijn voor een oorlog dus ga ik elke keer volledig all in met een bende reuzen, twee healers, een aantal tovenaars en voor de rest allemaal boogjes en muurbrekers dus het kost me te veel. Ik heb echt bijna nooit winst gehaald met een aanval.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef Erasmo het volgende:
Argh wat is die ai soms kut. Hele troepen reuzen worden door een mortier weggeblazen terwijl de heler een enkele boogschutter loopt te helen
Chicks before dicks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:30 schreef Erasmo het volgende:
Argh wat is die ai soms kut. Hele troepen reuzen worden door een mortier weggeblazen terwijl de heler een enkele boogschutter loopt te helen
Gunstelingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit spel moet je niet in het nederlands spelen man
varkensruiter
engels is veel beter
gunsteling is een minion? teringquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Gunsteling
Maar ja boeiend.
Weet iemand of je de Bluestacks App Player zo kan instellen dat ie niet allemaal andere games gaat downloaden?Ik speel CoC en Boom Beach en daar wil ik t bij laten
3.50 voor een bouwvakerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Beursaap het volgende:
hoeveel hebben jullie tot nu toe betaald? ik 24,-met de laatste 8,- die ik stortte heb ik wel die barbarenkoning gekocht, was me anders nooit gelukt te verdienen met als die graaiende motherfuckers
0,-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Beursaap het volgende:
hoeveel hebben jullie tot nu toe betaald? ik 24,-met de laatste 8,- die ik stortte heb ik wel die barbarenkoning gekocht, was me anders nooit gelukt te verdienen met als die graaiende motherfuckers
welke th ben je dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef Beursaap het volgende:
Muren & lab ook?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:24 schreef Doublepain het volgende:
Alles op max en hoofdgebouw over 2 dagen pas klaar, struggles
Ideaal. Mijn plan op het moment dat ik van th8 naar 9 ga. Alles proberen vol te maken en bij het voltooien van th9 gelijk archer queen maken en shit upgraden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:24 schreef Doublepain het volgende:
Alles op max en hoofdgebouw over 2 dagen pas klaar, struggles
8quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke th ben je dan?
die barbarenkoning moet echt geen probleem zijn om te kopen eigenlijk..
uhm hij hoeft maar 2 dagen te overbruggen, daarin ga je gaan 100 keer aangevallen worden toch? en als je zelf een beetje normaal aanvalt (goede GS raids (waar mogelijk 50% slopen), losse SH's zelf ook afschiet) dan hoef je niet veel meer dan een divisie (of 2) te zakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:17 schreef Erasmo het volgende:
Alleen zit je dan wel in de laagste divisie als je klaar bent en loop je een week TH1-2's te looten
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:17 schreef Erasmo het volgende:
Alleen zit je dan wel in de laagste divisie als je klaar bent en loop je een week TH1-2's te looten
Ik had daaar geen zin in, ben op wat muurtjes, elixerpompen en barakken na bijna max naar sh9 gegaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ideaal. Mijn plan op het moment dat ik van th8 naar 9 ga. Alles proberen vol te maken en bij het voltooien van th9 gelijk archer queen maken en shit upgraden.
Wat is je huidige tactiek dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:59 schreef ambiance het volgende:
Pff, ik faal echt in aanvallen.
Zal maar eens wat tactieken gaan opzoeken.
Yep, zelfs bommen op maxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Muren & lab ook?
Vet fijn juist toch, mijnen en elixer niet meer legen. Sh buiten zetten (voor schild) en je kluis en tank helemaal vol vechten. Kan je over 2 dagen meteen de duurste lab-update aanzetten en een zooi muren uppen al
Die heb ik tegenwoordig in het standaard dorp maar buiten gelegd, werd een beetje gek van de activeringskosten elke keerquote:
Alles barbarenquote:
Da's minder, het wordt wel makkelijker met een healer. In dat geval wees sowieso vrij kritisch met wat je aanvalt, scroll wat verder door tot je iemand tegenkomt die compartimentering niet begrijpt en alles achter één grote muur doet. Wallbreaker er tegen, reuzen naar binnen en met archers de defences aan de buitenkant uitschakelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:05 schreef ambiance het volgende:
Die heb ik nog niet
StadHuis 5 nog maar.
goudmijnen en pompen upgrade ik niet, gaat te langzaam als je daar afhankelijk van wil zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:58 schreef CaLeX het volgende:
Ik ga nu pas over naar sh 9 als juist alles max is met name de goudmijnen en pompen.
Een airdefence lvl 7 à 4.32 mil is een stuk makkelijker te bekostigen als je dagelijks 120k meer maakt.
Eerst 5 a 6 reuzen voor afleiding en dan boogjes + barbaren, zo win ik telkensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:59 schreef ambiance het volgende:
[..]
Alles barbaren
of
reuzen + boogjes
Maar ik moet meer verspreid in gaan zetten waarschijnlijk
En die vervelende mortier eerst proberen te pakken.
Ik upgrade altijd 1 goudmijn of pomp.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
goudmijnen en pompen upgrade ik niet, gaat te langzaam als je daar afhankelijk van wil zijn
[..]
Eerst 5 a 6 reuzen voor afleiding en dan boogjes + barbaren, zo win ik telkens
Afhankelijk is niet het woord, maar laat liever een bouwer bezig zijn dan dat hij uit zijn neus zit te etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:03 schreef Doublepain het volgende:
goudmijnen en pompen upgrade ik niet, gaat te langzaam als je daar afhankelijk van wil zijn
hoe loot je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:59 schreef Erasmo het volgende:
Moet nog 7k dark elixer looten met lightning spells voor ik de king kan kopen
Skippen tot iemand veel heeft, het liefst met de th in de hoek. 2x lightning spell op de storage en met wat archers de townhall in puin leggen. Zo trek je er meestal wel 300 uit ofzo, je wint wat extra trophies en meestal staan er ook nog wat mijnen en pompen die je kunt looten met archers.quote:
owww.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Skippen tot iemand veel heeft, het liefst met de th in de hoek. 2x lightning spell op de storage en met wat archers de townhall in puin leggen. Zo trek je er meestal wel 300 uit ofzo, je wint wat extra trophies en meestal staan er ook nog wat mijnen en pompen die je kunt looten met archers.
Dat heb je zo als je een beetje actief en goed aanvalt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 05:25 schreef FRDeventer het volgende:
Nog 1 miljoen elixer bij elkaar sprokkelen zodat ik de draak in m'n kazerne kan vrij spelen
Beter doe je dat gewoon met 3 gemaxte lightning spells. Dit schiet niet op zo te horen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Skippen tot iemand veel heeft, het liefst met de th in de hoek. 2x lightning spell op de storage en met wat archers de townhall in puin leggen. Zo trek je er meestal wel 300 uit ofzo, je wint wat extra trophies en meestal staan er ook nog wat mijnen en pompen die je kunt looten met archers.
Tegelijkertijd miss niet nee. Ik doe max 2 defence dingen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
Nu al mijn 3 de mortieren aan het upgraden, misschien niet zo'n slim idee
Je schild optimaal benutten en af en toe een aanval slikken. Geeft niks.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
Nu al mijn 3 de mortieren aan het upgraden, misschien niet zo'n slim idee
Heb dat echt nooit gesnapt. Spells gebruiken om wat DE binnen te halen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Om alleen DE binnen te halen niet nee, maar om bekers, grondstoffen én daarbij wat DE te pakkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Je schild optimaal benutten en af en toe een aanval slikken. Geeft niks.
[..]
Heb dat echt nooit gesnapt. Spells gebruiken om wat DE binnen te halen.
Je hebt dat iig wel gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Tegelijkertijd miss niet nee. Ik doe max 2 defence dingen tegelijkertijd.
Ik had alleen iets meer verdeeld. IPV 3x mortier een mortier, luchtafweer en tovenaarstoren.quote:
Klopt, maar dat is voor later, mortieren op max is het belangrijkst en dan de rest. Dat is mijn bouwtactiek iigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik had alleen iets meer verdeeld. IPV 3x mortier een mortier, luchtafweer en tovenaarstoren.
Het probleem wat je nu hebt, heb je straks ook weer als je ineens 3 luchtafweer moet updaten
Is moeilijk, alles zit vol nu slik ik telkens 2,5 ton 2,5tonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Je schild optimaal benutten en af en toe een aanval slikken. Geeft niks.
[..]
Hoe beodel je?quote:
Op TH 7 is er geen andere manier. En als je 3x gemaxte Lightning gebruikt op een DE storage met minstens 1000 erin gaat het rap zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ik had 2 uurtjes nodig, elke keer doorskippen naar iemand die zijn pompen vol had en buiten de muren had staan. Serie boogschutters er tegen aan en het was zo binnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb je zo als je een beetje actief en goed aanvalt.
Had dan goblins gebruikt, kosten minder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Ik had 2 uurtjes nodig, elke keer doorskippen naar iemand die zijn pompen vol had en buiten de muren had staan. Serie boogschutters er tegen aan en het was zo binnen
Ligt er maar net aan hoe de opstelling van de persoon in kwestie is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Had dan goblins gebruikt, kosten minder.
sws hier altijd 2 kazernes boogjes pompen en 2 goblinsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe de opstelling van de persoon in kwestie is.
???quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Spelen er hier ook mensen Castle Clash?
Wat ga ja er precies mee doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:34 schreef tailfox het volgende:
Ik ben trouwens trofeeën aan het farmen als een malle
Oh true das waar ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
belangrijkste van allemaal dus dan heb je die iig allemaal op max
M'n goblins zijn te zwak, worden in een keer afgeschoten als ze in de vuurlinie komen. M'n boogjes zijn level 4 en kunnen iets hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Had dan goblins gebruikt, kosten minder.
niks.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat ga ja er precies mee doen?
Well level is je town hall?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
niks.
:p
Vind het gewoon leuk om hoger lvl te worden.
Daar draait het spel toch ook om? Aanvallen winnen en verdediging beter maken?
Zolang ik nog meer trofeeën win als verlies. Vind ik het prima wil eigenlijk eind seizoen gold 2 zijn
(hoger lvl is meer mensen in clan)
Dan zou ik niet al te hoog gaan zitten met cups. Maakt het alleen maar lastig voor jezelf met darmen. En je tegenstanders slopen jou veel harder.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan nog geen dark elixer pomp kopen.
Ja klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:06 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan zou ik niet al te hoog gaan zitten met cups. Maakt het alleen maar lastig voor jezelf met darmen. En je tegenstanders slopen jou veel harder.
Volgensmij nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:29 schreef Byte_Me het volgende:
Ben net begonnen met CoC. Zit er een maximum level aan je goudmijnen en elixerpompen voordat je je townhall upgrade?
quote:
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:29 schreef Byte_Me het volgende:
Ben net begonnen met CoC. Zit er een maximum level aan je goudmijnen en elixerpompen voordat je je townhall upgrade?
Soms skip ik wel 30 keer voordat ik een goede heb gevonden. En je moet zorgen voor een goede strategie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Berkery het volgende:
Ik zuig harder dan een dyson met dat 'looten'. Is dat gewoon een kwestie van veel skippen? Als ik quitte speel met elixer ben ik al blij![]()
Iemand tips? TH8
Ik wil vooral veel elixer omdat ik nog veel moet upgraden, Ik ben te snel naar level 8 gegaan (denk ik).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:28 schreef CaLeX het volgende:
Waar val je mee aan? en waar ga je voor?
Tja als bijna alles nog op 3 staat ben je idd te snel naar th8 gegaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik wil vooral veel elixer omdat ik nog veel moet upgraden, Ik ben te snel naar level 8 gegaan (denk ik).
Ik heb al verschillende taktieken geprobeerd en het lukt me ook wel eens wat te winnen maar ik heb de indruk dat er onder de streep niet veel overblijft. Heb ik bijvoorbeeld 8 giants, 40 archers, een healer en nog wat gebruikt en dan heb ik 20000 elixer gewonnen. Joepie.
Barbarians/archers/giants op lvl 4, de rest nog op 3.
Ik zal deze eens doorlezen: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Flammy's_Strategy_Guides/Attacking:_How_To_Raid_-_Goal:_Get_Resources
wat verlies je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:22 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verlies echt 90% van de aanvallen nu, hoe verbeter ik mn indeling?
50% van de aanvallen weten ze wel meer dan de helft van de mijnen/kluizen leeg te roven. Grondstoffen verliezen doet me het meest pijn, weggevaagd word ik 1/5 keer meestal verlies ik met *.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wat verlies je?
Alleen grondstoffen? > zet je mijnen en pompen uit elkaar ipv dichtbij elkaar
Wordt je helemaal weggevaagd? > je bent veel te snel naar th8 gegaan, bouw eerst je torens op een normaal niveau, laat je afzakken naar zilver 1 dan zal je ook minder vaak weggevaagd worden.
Tja, dan moet je meer bekers per dag gaan halen dan je verliest. Hogerop komen is leuk maar dat betekend niet dat je ook beter wordt in dit gevalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:52 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te zakken omdat ik de gems wil krijgen voor de kristaldivisie en het me een kick geeft om steeds hoger te komen. Ik ga nu mijn verdediging tot max. upgraden en dan as met mn eleixer dingen upgraden.
ik verlies iets van 20 per dag door aanvallen en weet wel min. 30 uit aanvallen te halen, soms krijg je echt belachelijk veel trofeeën voor redelijk sterde dorpen, zit hier soms iet sachter? ik kreeg er 31 voor iemand die net zo was als ik lolquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:00 schreef CaLeX het volgende:
niet dat je ook beter wordt in dit geval
het heeft te maken met hoeveelheid verdediging die hij heeft en hoeveel troepen je mee neemtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:51 schreef Beursaap het volgende:
[..]
ik verlies iets van 20 per dag door aanvallen en weet wel min. 30 uit aanvallen te halen, soms krijg je echt belachelijk veel trofeeën voor redelijk sterde dorpen, zit hier soms iet sachter? ik kreeg er 31 voor iemand die net zo was als ik lol
kiste met 25 gems, kun je niet slopen vbtwquote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben door iemand aangevallen, en bij de door hem gebruikte units staat een schildje met een regenboog erop. Wat voor unit is dat? Kan het niet terugvinden in de replay. Heeft het iets met clans te maken?
doe er 2 valkeries bij en 4 minions en je hebt een top teamquote:Op maandag 1 september 2014 11:17 schreef Berkery het volgende:
Nog bedankt voor de tips m.b.t looten, het gaat nu een stuk beter.Mijn tactiek is nu: Giants + bommetjes, soms een healer erbij (indien van toepassing eerst luchtafweer uitschakelen), en dan blitzkrieg met goblins, archers en barbarians.
Maar vooral: skippen tot je een dikke vis ziet met volle pompen en matige verdediging, je verdient dat goud zo weer terug.
Maar dat wisten jullie al![]()
Enige wat ik me kan bedenken is het clankasteel?quote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben door iemand aangevallen, en bij de door hem gebruikte units staat een schildje met een regenboog erop. Wat voor unit is dat? Kan het niet terugvinden in het filmpje.
het is geen unit, maar een indicatie dat versterking gebruikt is.quote:Op maandag 1 september 2014 12:32 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben door iemand aangevallen, en bij de door hem gebruikte units staat een schildje met een regenboog erop. Wat voor unit is dat? Kan het niet terugvinden in de replay. Heeft het iets met clans te maken?
Heb ik nog niet eerder gezien en je zit nog te hoogquote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef Beursaap het volgende:
Kristaldivisie behaald+250 gems.
Ben nu naar 1750 afgezakt omdat daar meer easy targets zitten. Ik ben zojuist aangevallen (100%) en heb -46 gekregen??? Hoe kan dit? Normaal gesproken kun je toch niet zoveel verliezen bij een aanval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |