FOK!forum / Klaagbaak / ABN en hun waardeloze klantenservice
Cesare-Borgiazaterdag 16 augustus 2014 @ 19:02
Wil ik net inloggen op internetbankieren, is mijn vandaag geactiveerde pas geblokkeerd voor internettoegang.
Ik moet contact op nemen met de klantenservice, 0900 nummer natuurlijk maar daar heb ik een alternatief op gevonden.
Medewerker aan de lijn die er niet uitkomt en mij na 5 minuten gaat doorverbinden, 12 min in de wacht waarna ik midden in mijn zin abrupt weggedrukt wordt...
Nu opnieuw gebeld weer een wachttijd van 10 min opeens want iedereen in gesprek.
}:|
Spongebosszaterdag 16 augustus 2014 @ 19:02
Doe hetzelfde met hun als je met Ramiro d'orco deed.
Luligelulzaterdag 16 augustus 2014 @ 19:04
http://www.google.nl/url?(...)ust=1408295061563061
mc-lovinzaterdag 16 augustus 2014 @ 19:05
sorry! ik zal je niet weer weg drukken >:)
Luligelulzaterdag 16 augustus 2014 @ 19:06
[img]http://http://www.buellforum.nl/misc.php?file=28737[/img]
mc-lovinzaterdag 16 augustus 2014 @ 19:07
quote:
failer gonna fail
voederbietelzaterdag 16 augustus 2014 @ 19:22
quote:
Hehe leuk plaatje.
nightsleeperzaterdag 16 augustus 2014 @ 19:53
quote:
_O-