abonnement Unibet Coolblue
pi_144521138
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef MissStevie het volgende:
Leuk dat je gaat beginnen!! :D Bij de Bruna hebben ze wel hele leuke boeken voor weinig geld.. en ik heb 2 boeken voor 2 euro gehaald bij de kruidvat waar leuke platen in staan :D
Van de week eens naar de Kruidvat dan :) eerst eens kijken of ik het ook echt leuk vind.
pi_144521441
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:19 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb gisteren een zooi van die mooie promarkers besteld. Ben heel benieuwd! Ik kon het niet laten... Was bij pipoos geweest maar dar hadden ze enkel wat setjes en geen losse en die waren zo schandalig duur geprijsd dat ik ze savonds via internet besteld heb. Ben benieuwd wanneer ze komen!
En 3 nieuwe Creative Haven boeken binnen *O*
Waar heb je ze uiteindelijk besteld dan? Zodra mijn geld binnen is ga ik ook wat bestellen denk ik :)
En veel plezier met je Creative Haven boeken *O*
pi_144521456
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Van de week eens naar de Kruidvat dan :) eerst eens kijken of ik het ook echt leuk vind.
Je kunt anders ook eerst kleurplaten van internet printen om te kijken of je het leuk vindt?
pi_144521885
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Waar heb je ze uiteindelijk besteld dan? Zodra mijn geld binnen is ga ik ook wat bestellen denk ik :)
En veel plezier met je Creative Haven boeken *O*
Bij kwast.nl (of dekwast.nl, weet het niet zeker) want daar waren ze 1,95¤ per stuk en de laagste verzwndkosten....
pi_144522042
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Je kunt anders ook eerst kleurplaten van internet printen om te kijken of je het leuk vindt?
Geen printer -O-
Ga denk ik het op reis boek bij Bol bestellen.
pi_144522232
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Bij kwast.nl (of dekwast.nl, weet het niet zeker) want daar waren ze 1,95¤ per stuk en de laagste verzwndkosten....
Owja, dat is waar ik ook die enorme koffer vol van gepost had :) Hoeveel heb je er besteld dan? :9

quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen printer -O-
Ga denk ik het op reis boek bij Bol bestellen.
Ow dat is lastig printen dan ja :P
pi_144522440
welke stiften gebruiken jullie nog meer behalve die awesome pro markers? :P mijn potloden geven wel mooie kleur af, maar kleuren alleen mooi op kleine oppervlaktes, maar mijn mandala's wil ik graag met stiften gaan doen. Heb alleen geen 30-, over voor 12 stiften :@
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144522923
Ik heb een set van Stabilo, deze:

20 kleurtjes en vind het ook fijne stiften.
pi_144523345
quote:
17s.gif Op zondag 14 september 2014 19:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een set van Stabilo, deze:
[ afbeelding ]
20 kleurtjes en vind het ook fijne stiften.
Ziet er mooi uit! Maar is dat met een dunne punt? Is dat niet lastig met grotere vlakken dan?
pi_144523638
Die stabilo pennen heb ik ook nog, maar zijn wel erg dun dus denk dat ik ook nog stiften er bij 'moet' kopen.
En die Promarkes zijn :9~ maar heb al teveel hobbies die geld kosten.
pi_144523905
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit! Maar is dat met een dunne punt? Is dat niet lastig met grotere vlakken dan?
Nee, de 68 is wel echt stift-formaat.


Mijn foto in de OP met al dat blauw heb ik met deze stiften gedaan.
pi_144524302
daar heb ik ook naar zitten kijken idd.. heb je toevallig een voorbeeldje van een plaat die je hebt ingekleurd? :@ :@
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144524337
quote:
17s.gif Op zondag 14 september 2014 19:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee, de 68 is wel echt stift-formaat.
[ afbeelding ]

Mijn foto in de OP met al dat blauw heb ik met deze stiften gedaan.
Dat zijn deze?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)ks/9200000023862078/
pi_144524339
quote:
17s.gif Op zondag 14 september 2014 19:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee, de 68 is wel echt stift-formaat.
[ afbeelding ]

Mijn foto in de OP met al dat blauw heb ik met deze stiften gedaan.
Oké dat is wel een mooi formaat ja :)

Ik heb zelf van Stabilo de fineliners (nr 88) maar die zijn alleen voor priegelwerk. En verder heb ik gewoon goedkope stiften en gelpennen van de Intertoys, maar die hebben dus niet echt de kwaliteit die ik wil hebben :') Dus toch maar die andere Stabilo's kopen, of ook ProMarkers O+

pi_144524540
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:05 schreef MissStevie het volgende:
welke stiften gebruiken jullie nog meer behalve die awesome pro markers? :P mijn potloden geven wel mooie kleur af, maar kleuren alleen mooi op kleine oppervlaktes, maar mijn mandala's wil ik graag met stiften gaan doen. Heb alleen geen 30-, over voor 12 stiften :@
Ik kleur ook altijd met potloden, ik kan me nog van vroeger herinneren dat het lastig was om grote vlakken mooi in te kleuren met stiften. Dat waren dan wel van die goedkope kinder stiften :@
Misschien toch maar eens stiften proberen dan.
pi_144524599
heb nog op marktplaats gekeken voor promakers maar daar zijn ze bijna niet en anders even prijzig.. en dan is het nog maar afwachten of je allemaal volle stiften krijgt :P ik ben nog wel een beetje een krent met deze hobby.. komt ook door een andere dure hobby en, omdat ik wil kijken hoe lang ik dit vol ga houden :P ... :@ :@
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144524674
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:57 schreef MissStevie het volgende:
heb nog op marktplaats gekeken voor promakers maar daar zijn ze bijna niet en anders even prijzig.. en dan is het nog maar afwachten of je allemaal volle stiften krijgt :P ik ben nog wel een beetje een krent met deze hobby.. komt ook door een andere dure hobby en, omdat ik wil kijken hoe lang ik dit vol ga houden :P ... :@ :@
Haha ja, ik wil die Promarkers ook wel graag, maar kost meteen weer zoveel geld. En mn strijkkralen-hobby heeft afgelopen maand ook al zoveel gekost. Dus denk dat ik eerst maar die stabilo's koop en maar even ga sparen voor die Promarkers.
pi_144524701
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 19:56 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik kleur ook altijd met potloden, ik kan me nog van vroeger herinneren dat het lastig was om grote vlakken mooi in te kleuren met stiften. Dat waren dan wel van die goedkope kinder stiften :@
Misschien toch maar eens stiften proberen dan.
mja het ligt een beetje aan jezelf en een beetje aan de potloden.. ik heb 2 soorten potloden. 1 setje van de hema en 1 setje van bruynzeel. Die van de hema zijn mooi streeploos als je in rondjes kleurt, maar geven niet zo veel kleur af en die van bruynzeel zijn echt heel streperig, zelfs als je in rondjes kleurt, maar wel weer heel mooi en duidelijk van kleur..
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144524914
Eerste bestelling is gedaan :@
En verder mag ik echt echt niets bestellen totdat er iets op is.
pi_144525147
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Eerste bestelling is gedaan :@
En verder mag ik echt echt niets bestellen totdat er iets op is.
Haha dat zeg ik ook altijd :')
pi_144525209
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Eerste bestelling is gedaan :@
En verder mag ik echt echt niets bestellen totdat er iets op is.
Welcome to the dark side!
pi_144525384
quote:
:Y
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oké dat is wel een mooi formaat ja :)

Ik heb zelf van Stabilo de fineliners (nr 88) maar die zijn alleen voor priegelwerk. En verder heb ik gewoon goedkope stiften en gelpennen van de Intertoys, maar die hebben dus niet echt de kwaliteit die ik wil hebben :') Dus toch maar die andere Stabilo's kopen, of ook ProMarkers O+

[ link | afbeelding ]
De 88 heb ik ook voor priegelwerk ja :P Fijne is dat veel kleuren overeenkomen uit de andere set.
pi_144525468
quote:
17s.gif Op zondag 14 september 2014 20:12 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

:Y

[..]

De 88 heb ik ook voor priegelwerk ja :P Fijne is dat veel kleuren overeenkomen uit de andere set.
Ow dat is zeker fijn dan. Denk dat ik die dan ook maar ga bestellen :)
pi_144525471
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha dat zeg ik ook altijd :')
Tja ik heb geen werk dus ik zal wel rustig aan moeten doen, helaas ;)
pi_144525783
Bij de Action hebben ze trouwens nu ook leuke kleurboeken voor 1 euro per stuk. Ik zal van de week wat foto's maken van mijn artistieke pogingen *) :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')