Weet je wat het stomme is, je kunt niet garanderen dat er geen kinderarbeid is geweest met dure spullen.. Zelfs bij Nike zijn er schandalen bekend gemaakt dus helaas zegt dat niks.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Ruif het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat Primark nogal excessief gebruikt maakt van kinderarbeid om die spullen zo goedkoop te maken, zodat jij de blits kunt zijn met je ¤5,00 shirt. Nu weet ik niet of dat bij de Zara heel anders is, maar het zou een verklaring voor het prijsverschil kunnen zijn. Spul van de Primark koop ik derhalve niet. Ik koop nog liever een nieuw bontkraagje van een neer geknuppeld zeehondenweesje.
Klopt, die garantie heb je niet van duurdere merken. Maar ik kan je wel garanderen dat de meerderheid van de spullen die je bij de Primark koopt zijn gemaakt door zwaar onderbetaalde kinderen in bv Bangladesh. Ik krijg daar bepaald geen prettig gevoel bij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:06 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Weet je wat het stomme is, je kunt niet garanderen dat er geen kinderarbeid is geweest met dure spullen.. Zelfs bij Nike zijn er schandalen bekend gemaakt dus helaas zegt dat niks.
Dus niet. Altijd die truien, goeie armlengte maar verder pas ik er twee keer in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
De pasvorm is daarbij vaak weer wel oke.
http://www.dailymail.co.u(...)ories-Argentina.htmlquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:33 schreef Ruif het volgende:
[..]
Klopt, die garantie heb je niet van duurdere merken. Maar ik kan je wel garanderen dat de meerderheid van de spullen die je bij de Primark koopt zijn gemaakt door zwaar onderbetaalde kinderen in bv Bangladesh. Ik krijg daar bepaald geen prettig gevoel bij.
Vieze teringsnob met je lelijke kutschoenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
De zara is populair omdat je er namaak designer kleding kan kopen voor een fractie van het originele product van een designer merk. Wel zijn de materialen van baggerkwaliteit. De pasvorm is daarbij vaak weer wel oke. Vooral populair bij het soort urban-stijl types die niet genoeg geld maken.
Niet verwacht van de Zara, heb alleen een broek en blazer van hen. Broek stinkt, ook na het wassen en in de ongewassen blazer zitten gaten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:27 schreef rozecroc het volgende:
Het grofmazige materiaal is van dusdanige kwaliteit dat het al na 1x wassen een pasvorm aanneemt waar Barbapapa nog jaloers op kan zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |