o zo. ik ben echt niet meer scherp de laatste tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is saraquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o zo. ik ben echt niet meer scherp de laatste tijd
ECht nietquote:
Jij bent nog een jonge mannenverslindster tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
grapje hoor. k moest even checken of jij wel scherp bent
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef plesner het volgende:
Primark![]()
Wat een tokkie winkel is dat zeg
Ja dat bedoel ik dus preciesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Yiwei het volgende:
Terechte klacht, mijn spullen van de primark is geeneens kapot. Maar die van de Zara welDure troep
Wel chique stijl, dat wel
![]()
Ik had een blazer bij de Zara gekocht, na max. 5 keer dragen zijn de naden losgegaan en daar zijn nu 2 gatenE70,- voor 5x dragen
je had deze nog gemist:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:05 schreef Yiwei het volgende:
Terechte klacht, mijn spullen van de primark is geeneens kapot. Maar die van de Zara welDure troep
Wel chique stijl, dat wel
![]()
Ik had een blazer bij de Zara gekocht, na max. 5 keer dragen zijn de naden losgegaan en daar zijn nu 2 gatenE70,- voor 5x dragen
Iew, dat is wel nasty.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eens, de kwaliteit is zeer slecht. Toch ging ik laatst in de Zara kijken toen ik een witte blouse zocht....zaten ze echt allemaal ( ik overdrijf niet) vol met foundation/poeder. Leuk aso publiek dus ook dat daar komt en het personeel laat vieze kleding ook gewoon hangen
Ja dat is inderdaad wel waar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het zo bedoelt. Maar in verhouding met Paupermark lijkt alles duur. En stijlvol. Zara is net een treetje hoger op de prijsladder. Nog steeds goedkoop.
Jij ligt dus al drie dagen voor de opening bij de primark xl in Den Haag op de stoep?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel waar.![]()
De prijs, qua stijl valt het mee.
dwaze dagenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ligt dus al drie dagen voor de opening bij de primark xl in Den Haag op de stoep?
Tuurlijk, wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ligt dus al drie dagen voor de opening bij de primark xl in Den Haag op de stoep?
Als het moet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat Primark nogal excessief gebruikt maakt van kinderarbeid om die spullen zo goedkoop te maken, zodat jij de blits kunt zijn met je ¤5,00 shirt. Nu weet ik niet of dat bij de Zara heel anders is, maar het zou een verklaring voor het prijsverschil kunnen zijn. Spul van de Primark koop ik derhalve niet. Ik koop nog liever een nieuw bontkraagje van een neer geknuppeld zeehondenweesje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:46 schreef Playin-g het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat Zara meer status en reputatie heeft dan Primark. Stom, maar zo werkt het met merkkleding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |