Was maar een voorbeeld om aan te tonen dat de kleding van Zara duur is, als je kijkt wat ze verkopen en de kwaliteit ervan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef voederbietel het volgende:
Dan ga je toch naar de Primark als het daar allemaal zo fantastisch is.
Oh ok, ik snapte er al geen sodemieter van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Was maar een voorbeeld om aan te tonen dat de kleding van Zara duur is, als je kijkt wat ze verkopen en de kwaliteit ervan.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef plesner het volgende:
Primark![]()
Wat een tokkie winkel is dat zeg
eens, de kwaliteit is zeer slecht. Toch ging ik laatst in de Zara kijken toen ik een witte blouse zocht....zaten ze echt allemaal ( ik overdrijf niet) vol met foundation/poeder. Leuk aso publiek dus ook dat daar komt en het personeel laat vieze kleding ook gewoon hangenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:00 schreef ntm het volgende:
Waarom is de Zara altijd zo populair? Niet alleen in Nederland, maar ook in Spanje en Frankrijk is het altijd druk in de Zara. Prijs/kwaliteit verhouding klopt naar mijn mening voor geen hout. De kleding is best duur, terwijl het soms lapjes stof zijn die je net zo goed voor 40 euro minder bij de Primark kan halen. Heeeel soms zit er af leuks bij maar 8 van de 10 keer is het toch gewoon rotzooi wat ze verkopen?
Is dit het antwoord die u zocht?quote:It is claimed that Zara needs just two weeks to develop a new product and get it to stores, compared to the six-month industry average, and launches around 10,000 new designs each year.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
hoe kom je daar nou weer bij
Ik weet niet of ze het zo bedoelt. Maar in verhouding met Paupermark lijkt alles duur. En stijlvol. Zara is net een treetje hoger op de prijsladder. Nog steeds goedkoop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:47 schreef madeliefff het volgende:
ik denk dat ze in vergelijking met primark bedoeld denk je ook niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |