misschien wat rigoreus, maar bite-x helpt primaquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:13 schreef Aventura het volgende:
Nooit een speen gebruikt hier gelukkig. Bitterend, dat baby-achtig gedrag komt me bekend voor. Ventje is net 3 en wil soms baby zijn. Dan wil hij uit de borst drinken en opgetild worden
Hoort erbij denk ik.
Duimen er hier kinderen? Ik was met ventje naar de tandarts en die constateerde een flinke overbeet. Hij adviseerde toch wel om zoonlief te laten stoppen. Nu zeggen we er overdag ook al wat van. Ook omdat de cb vpk het ook al was opgevallen. Dan met name dat hij erdoor slist. Iemand nog tips om te stoppen?
afleren nu et nog kanquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:57 schreef bitterend het volgende:
Wat sneu Kuuks!!
Kind is bijna 3 en ineens wil ze een speenIk had een paar gekocht toen ze kleiner was. Ze heeft er eentje in de keuken la gevonden 2 weken terug en nu slaapt ze er bijna elke nacht mee
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen verstand heb van spenen, dus niet speciaal opgeletquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
afleren nu et nog kan. Zijn ze dan niet te zacht trouwens? Gelet op kapot bijten van die spenen voor jongere kinderen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Nouja hij viel overdag, en overdag had ie al geen speen meer. Ik ben dan z'n ultieme troostobject![]()
. Das geen probleem.
Uiteraard en antihistamine is voor mietjes!quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:23 schreef Susie het volgende:
Nee zeg Mignonne, wel gewoon ieder seizoen door blijven snotteren hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik heb geduimd tot ik 6 was denk ik! ik heb ook 4/5 jaar een beugel gehad..maar we hebben allemaal beugels gehad in de familie en niet iedereen heeft geduimd dus weet niet of het met elkaar echt te maken heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:13 schreef Aventura het volgende:
Nooit een speen gebruikt hier gelukkig. Bitterend, dat baby-achtig gedrag komt me bekend voor. Ventje is net 3 en wil soms baby zijn. Dan wil hij uit de borst drinken en opgetild worden
Hoort erbij denk ik.
Duimen er hier kinderen? Ik was met ventje naar de tandarts en die constateerde een flinke overbeet. Hij adviseerde toch wel om zoonlief te laten stoppen. Nu zeggen we er overdag ook al wat van. Ook omdat de cb vpk het ook al was opgevallen. Dan met name dat hij erdoor slist. Iemand nog tips om te stoppen?
Mijn tandarts constateerde ook een overbeet door (in ons geval) de speen. Ze gaf ook aan dat afbouwen nog prima kon en we er niet druk om hoefde te maken omdat dit het melkgebit betrof. De overbeet bij een melkgebit zou geen gevolgen hebben voor hef volwassen gebit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:13 schreef Aventura het volgende:
Hoort erbij denk ik.
wij hebben dat heel rustig opgebouwd. Eerst in ledikant met dekbed en dunne slaapzak (voorheen sliep ze zonder beddengoed in een slaapzak. Rosalie nu ook. Mijn baby's/dreumesen willen geen beddengoed). Daarna naar het grote bed. Toen was binnen een paar dagen ook de slaapzak weg. En sinds juli is de speen weg. Op haar initiatief. Ze is nu 3 jaar en 3 maanden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef Kyara het volgende:
M heeft een speen. Alleen in bed. Afbouwen wachten we nog even mee tot we het hem wat duidelijker kunnen uitleggen. En hij moet zo langzamerhand ook naar een groot bed, maar weet ook nog niet wanneer..... en eerst speen weg of eerst groot bed? FWP....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |